Gå til innhold

Hva er igjenn nå?Blir frastjelt passord/brukernavn

Gjest Slettet-nQdjz0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-nQdjz0

Jeg spiller(Spillte nå...) Tibia. Men i går når jeg spillte på kvelden så blei jeg plutselig kicka. Jeg prøvde å logge på igjenn men fikk svar at usernr og passord var feil så jeg prøvde recovery tingen ved å få en ny aktiveringskode fra ClipSoft.

Jeg venta i ca 20 min etter at jeg sende etterspørselen etter den føre jeg ikke gadd å vente mer så jeg la meg. Neste dag (i dag) sjekka jeg inboksen og koden som jeg trengte til å få en ny passord hadde kommi. Jeg fikk det nye passordet og logga på Tibia.

Når jeg kom in merka jeg at alt utstyret mitt var borte, for de som har spillet veit de sikkert at 20 - 30k er ganskje mye for en lvl 19 knight. Jeg gadd ikke spille mer på den mannen så jeg lagde en ny en. Men først gjorde jeg dette:

-oppdaterte norman virus,Spybot - S&D og ad-aware

-Søkte med alle programmene programmene

-Sletta spillet og alle midlertidige filer på PC'n, føre jeg installere spillet på nytt

-Lagde en ny mann

Han nye mannen rakk å komme til lvl 3 føre jeg fikk kick igjenn og fikk passord/brukernavn er feil, etter at jeg hadde skjekka for keyloggers. Jeg prøvde en 3. accout som jeg hadde og logga på Tibia igjenn. Da så jeg at han ene mannen min var pålogga og var frekk mot andre folk så han blei drept.

Så nå som jeg veit at det er keylogger eller noen anne dritt på PC'n, hvordan får jeg fjerna det? Ingen av de 3 programmene fant noe...Har installert alle sikkerhetsoppgraderingene for Windows også. Noen andre programmer jeg burde prøve?

Kan vel være fare for at at alle passord/brukernavn blir tatt nå. Alt fra hotmail/forum til andre spill accounter.

Har mista mannen som jeg har spillt på siden påskeferien :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-nQdjz0

Trur ikke passordet er feilen, 9406925ouCIth1987. Gjør jo ikke noe at jeg skriver den siden den aldri kommer til å bli brukt av meg lengre...

Kan teste microsof sin sak nå, etter at The Cleaner er ferdig

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0

Ferdig med å teste Microsoft AntiSpyware nå. Den fant noe som het:

Personal Antispy ( Key logger ) med threat level på full/servere

Trudde ikke det programmet var noe tess jeg... :whistle:

Får se om jeg gidder å begynne på nytt på Tiba da, men takk for hjelpen :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...