Gå til innhold

Beste Guild Wars char kombinasjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor mye koster dette guildwars?

Er det et sånn wannabe-wow spille eller?

Koster det i måneden?

Kommer ann på hvor du kjøper det!

Bedre en WoW :yes:

Koster ingenting i månden

Hvem har laget dette spillet?

Arena.net

Erfarne folk som lefta Blizzard og starta for segselv

Endret av Rofle01
Lenke til kommentar

Kjører E/mo nå, er ikke mye å skryte av egentlig, skulle egentlig likt å kjøre W/E eller R/E. E'en tømmer bare mana så utrolig fort. sitter med 48 mana, men den tømmes med en gang nesten...

Håper monken i meg får no sånn mana-regen skills etterhvert, ellers kommer det til å jævlig dårlig etterhvert.

Lenke til kommentar

Sitter å titter på W/E eller W/Mo. Har prøvd basic skillene til Mesmer med Warrior, det var også ganske lovende. W/E ville vært en sinnsyk damage kombinasjon, men siden Warrioren har så lite mana så blir det vel litt dårlig med Elementalist spells. De fleste Warriors har vel Monk som sec, og det fungerer nok veldig bra solo, men er litt let av å være "paladin" eller sec healer.

Så noen som har erfaringer med W/E så gjerne del de med meg :). Prøvde forresten W/Ne, syntes ikke det var så veldig bra det lille jeg prøvde det.

Lenke til kommentar

Kjører E/Me... Er level 14 nå med 12 (11+1) i fire. Dreper jo sinnsykt fort i grupper men dauer fort i gjengjeld (har ikke kjøpt noe særlig armor, sparer til lvl 20). Skifter nok til air når jeg finner den forbaska lightning orb'n.

Mesmer'n venter jeg litt med, er ikke så bra med energy tap etc. i PvE enda. Mye skyt og regen i motsetning til PvP.

Lenke til kommentar
Jeg har bestemt meg for å spille som monk/mesmer. Men er egentlig litt skeptisk, for mesmer skulle vistnok være ganske vanskelig og spille. Og, noen som har noen negative sider ved å gå monk/mesmer?

Monk? LOL!

Kanskje jeg kjøper spillet, men det blir iallefall om noen måneder.

Lenke til kommentar

Ranger/Warrior funker fett som tank, med final thrust, sever artery, gash etc. Du får noen flotte experitse stances som gjør deg veldig vanskelig å drepe.

Eneste problemet jeg kan se er hvis du er i PUGs (Pick up groups) kan det bli litt vanskelig å finne en gruppe siden de tror du er ranger.

Lenke til kommentar
Ranger/Warrior funker fett som tank, med final thrust, sever artery, gash etc. Du får noen flotte experitse stances som gjør deg veldig vanskelig å drepe.

Eneste problemet jeg kan se er hvis du er i PUGs (Pick up groups) kan det bli litt vanskelig å finne en gruppe siden de tror du er ranger.

sånn sett ville det vært smartere å være warrior/ranger ?

Lenke til kommentar

Du mister strenghten, men får en kanskje bedre armor og expertise. Det hele er opp til hva du har lyst til. Men husk at en del warrior skills går vekk som power attack og sånt, personlig liker jeg å være anderledes men ikke gimpet, og derfor ville jeg valgt ranger/warrior eller Rawa.

Lenke til kommentar

Greie nybegynner skills hos mesmere:

Cunjure Phantasm - Din spamme skill, 5 degen gjør susen.

Phantom Pain - 1-3 degen + deep wound, funker bra mot alt

Energy Tap - Når du trenger energy bruker du denne på en fiende.

Ether Feast - Din main heal, tar 5 energy fra fienden og gjør dem om til 8-23(?) health per energy.

Backfire - Hver gang fienden kaster et spell, taper han 40-120 health.

Enkle skills alle kan bruke... Lykke til.

Men for å si det sånn, en mesmer er ikke noe bedre en andre klasser, det eneste er at de er litt vanesklige å komme igang med.

Endret av PinneVed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...