Gå til innhold

Beste Guild Wars char kombinasjon

Anbefalte innlegg

Hvilken to kombinasjoner passer sammen?

tenkte på:

Ele/munk - burde være bra.

Ele/necro - Funker kanskje?

Ranger/ele - hmm?

Ranger/munk - Burde gå?

Ranger/Necro - Kanskje?

Warrior/Munk - Mange PVP klan som bruker denne...

Noen tanker rundt dette eller ideer?

Endret av King_mephisto
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

personlig av de der, ville jeg valgt Elementalist/Monk eller Warrior/Monk fordi jeg liker generelt sett spellcasters og barske krigere i alle spill :)

Jeg vil egentlig ikke si det er noen "beste" kombinasjon, det kommer helt ann på om du kan alle klassene, vet hvordan du skal gå til motangrep, hvilke spells/skill å bruke til rett tid, osv.

Endret av TRS
Lenke til kommentar

har hørt det noen ganger ja. men det har alri gått inn..

hører at du lager en chara når du starter og en etter en liten stund.. hvordan funker det ? må du velge mellom en av de som du skal spille ? eller kan du styre begge to? eller hvordan funker dette systemet ?

Lenke til kommentar

Du styrer kun en character av gangen Magnus. Hver character har 2 professions; en primary og en secondary profession. Primary profession (for eksempel Warrior) velger du når du lager characteren, og i løpet av tutorialen velger du deg et secondary profession (for eksempel Monk). Og vips har du en W/Mo.

Lenke til kommentar
Du styrer kun en character av gangen Magnus. Hver character har 2 professions; en primary og en secondary profession. Primary profession (for eksempel Warrior) velger du når du lager characteren, og i løpet av tutorialen velger du deg et secondary profession (for eksempel Monk). Og vips har du en W/Mo.

joa. den er grei.. men hvordan får du styrt begge? kan du liksom trykke "swap character" ? eller er det slikat etter en vis tid i spillet så kommer du til en plass der du liksom må skifte.. som som du må skifte CD når du installerer spill.. at etter en vis tid må du skifte osv osv

Lenke til kommentar
joa. den er grei.. men hvordan får du styrt begge? kan du liksom trykke "swap character" ? eller er det slikat etter en vis tid i spillet så kommer du til en plass der du liksom må skifte.. som som du må skifte CD når du installerer spill.. at etter en vis tid må du skifte osv osv

ehmm er ikke helt med der så skal prøve å svare.

det er akkurat som cornflakes og melk/brød å smør, den første proffesjon du velger er akkurat som å velge utsende, du velger warrior så er du er warrior, når du fikser secondary får du skillene til monk'en f.esk, akkurat som å stappe inn ett lydkort på pcen, utsene til pcen har ikke forandret seg.

Lenke til kommentar

ehmm er ikke helt med der så skal prøve å svare.

det er akkurat som cornflakes og melk/brød å smør, den første proffesjon du velger er akkurat som å velge utsende, du velger warrior så er du er warrior, når du fikser secondary får du skillene til monk'en f.esk, akkurat som å stappe inn ett lydkort på pcen, utsene til pcen har ikke forandret seg.

hehe. du misforsto meg litt tror jeg.. skal prøve og forklare litt nermere.

Det jeg mener er.. når du starter guildwars, så lager du deg en chara.. la oss si warrior.. så tar man tutorialen, så må man lage en da en.. ikke sant ?

men da. etter du har laget den charaen etter tuturialen (la oss si monk) så har du 2 chara'er

jeg tviler på at når du er "ute og går" at du styrer begge chara'ene samtidlig, så det jeg lurer på hvordan du liksom "swapper" mellom de to.

========================================================

Leser litt på inlegge ditt igjen.. er det slik at på måte de 2 chara'ene "smelter" sammen til en, men at den chara'en får skillene til begge du velger? var det det du mente ?

EDIT:

Ahh.. er det slik at den første velger du Utsenet. og på den andre "den's" skill ?

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Det jeg mener er.. når du starter guildwars, så lager du deg en chara.. la oss si warrior.. så tar man tutorialen, så må man lage en da en.. ikke sant ?
nope det trenger du ikke

Leser litt på inlegge ditt igjen.. er det slik at på måte de 2 chara'ene "smelter" sammen til en, men at den chara'en får skillene til begge du velger? var det det du mente ?

EDIT:

Ahh.. er det slik at den første velger du Utsenet. og på den andre "den's" skill ?

yes, første er utsenet og skills til warriorn, andre er bare skillsene til monken

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...