MH_furia Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) jeg har lyst til å å sette inn en ny vifte men hoved korte har ikke flere innput til å sette inn en ny vifte HJELP tusen takk vis noen gidder å svare Endret 27. april 2005 av MH_furia Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Viftestyring. Du burde bytte tittel, dette er bare tull! Lenke til kommentar
MH_furia Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) ok ) Endret 27. april 2005 av MH_furia Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har du lest retningslinjene? Viftestyring er tingen, eller du kan Seriekoble viftene, det krever en avbitertang og isoleringsteip. Lenke til kommentar
MH_furia Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 ok takk for at du svarte hjølper ikke med vifte styring når man skal setta inn en ny vifte vøtt :!: har foresten speedfan sådetså så det er bare å bruke et strøm ut tak blir ikke herpings av det altså? Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Viftestyring. Med en viftestyring kan du ha flere vifter i kabinettet enn hva det er Designet for. Med F.eks en sunbeam rheobus kan du ha fire kabinettvifter tilkoblet, Jeg ville heller satset på viftestyring enn seriekobling av viftene. Edit: Se på bildet, det er en viftestyring. Endret 27. april 2005 av ]/[etallica Lenke til kommentar
MH_furia Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 ååå ja hehe jeg noob nesh sorry dah hehe får kjøpe meg en sånn jeg da tusen takk for hjølpa da Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) ååå ja hehe jeg noob nesh sorry dah hehe får kjøpe meg en sånn jeg da tusen takk for hjølpa da Ingen årsak, Det er nok mer sikkert med viftestyring enn seriekobling pga. sikkerheten for eventuelle småbranner blir mindre, det skulle jo ikke være noe farlig med seriekobling, men for å være på den sikre siden så vil det nok være best med en Sunbeam Rheobus. Endret 27. april 2005 av ]/[etallica Lenke til kommentar
MH_furia Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 de viftestyringene er jo møkk tøffe da løp å kjøpe heh Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Noen som vet sånn ca. pris på den Sunbeam Rheobus? Kunne tenkt meg en. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ingen som har tengt på at vifta kansje kommer med molex-tilkobling Lenke til kommentar
NeVa Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Noen som vet sånn ca. pris på den Sunbeam Rheobus? Kunne tenkt meg en. koster 248 kr + frakt på microplex Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Noen som vet sånn ca. pris på den Sunbeam Rheobus? Kunne tenkt meg en. koster 248 kr + frakt på microplex Var ikke så ille egentlig. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå