Herpeederpee Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hei, internett explorer hos meg har plutselig blitt rart.. Når jeg skal åpne en kobling/link i et nytt vindu, så "stopper" hele internett til siden er ferdig lastet, alt annet går helt bra, men alt som har noe med internett explorer bare stopper opp.. Sånn var det ikke før.. Hva er feil og hva kan jeg gjøre for å fikse det? Vil helst ikke formatere.. (Please, ikke gidd å skrive ting som "explorer suger, bruk opera" osv) Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Hei, internett explorer hos meg har plutselig blitt rart.. Når jeg skal åpne en kobling/link i et nytt vindu, så "stopper" hele internett til siden er ferdig lastet, alt annet går helt bra, men alt som har noe med internett explorer bare stopper opp.. Sånn var det ikke før.. Hva er feil og hva kan jeg gjøre for å fikse det? Vil helst ikke formatere.. (Please, ikke gidd å skrive ting som "explorer suger, bruk opera" osv) Det som er feil er at du bruker Internet Explorer. Opera og Firefox er to veldig gode nettlesere. Jeg skriver at du bør bruke en annen explorer, og jeg ser ikke poenget med å bruke IE når ting er som de er med den nettlesern.. edit: du kan jo ringe Microsoft Support også da Endret 27. april 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå