Andsør Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Heisann! Jeg er ute etter et kamera som egner seg til fly-spotting (dvs ta bilder av fly som beveger seg i luften, og bakken). Har ikke veldig mye greie på kamera, så litt assistanse hadde vært kjekt! Jeg vil helst ha god kvalitet på bildene, og kameraet skal ikke være "design-kamera". jeg definerer designkamera med slike: Budsjett: rundt 3000,- Takk for svar - Anders Endret 27. april 2005 av Andsør Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Mye zoom er vel et viktig kriterie i slike tilfeller. Olympus har en rekke kamera med mye zoom. De er litt større enn de små kompaktkameraene med 3x zoom, men ikke så store at de blir et ork å ta med seg. Jeg kjenner ikke personlig til disse kameraene, men kamera i c-7xx serien skal være bra. Søk litt etter disse kameraene her på forumet, eller ta en titt på Manskow sine innlegg. Han forklarer bra om hva som er fint med disse kameraene. Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Takk for svar! Har sett litt rundt, og funnet fram til http://mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=49753 <-denne. Er dette kameraet noe å satse på?` Så lurer jeg på om "MPX" er seriøse?! Noen som har erfaringer derifra? Takk for svar! - Anders Lenke til kommentar
NikonD70 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 MPX er seriøses ja. Husk at det kommer minnekort itillegg så dine ca 3000,- runder kjapt 4500,- ved denne løsningen. Har ingen erfaring med kameraet. Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Ja, skal også ha minnekort, men jeg har litt penger til overs, såeh ! Tusen takk for svarene, folkens! Endret 28. april 2005 av Andsør Lenke til kommentar
Andsør Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Har bestilt meg denne, men må ha et minnekort. Passer dette kortet til kameraet? Takk for svar! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det kortet passer helt fint til det kameraet. Bra valg av kort også, om jeg får lov til å si det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå