Gunfreak Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 ble ferdig med LOTR for en uke sien og hadde trodd denne skulle bli den beste boka jeg hadde lest, men den ble den ikke, den er en fin bok, men kvaliteten på kapitlene varierer veldig, noen deler av boka(den som har med krigen å gjøre) er veldig godt skrevet. men så fort man kommer til frodo/sam delen blir det vansklig å gidde å lese videre. og det samme skjer jo i filmene også frodo/sam delen der er også kjedelige. det blir også masse natur skildring som jeg finner helt uinteresant Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Gunfreak..tviler på at det er boka sin kvalitet som brister, tror heller det ikke er helt din type bok.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 har lest flere bøker som gir mye bedre skildring av naturen og hendelser enn denne boka Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Det kan nå godt hende, men bøker er en av de få tingene man ikke kan smmenligne.. og når man snakker om en såpass "stor" bok som RH så.. ja du forstår? Tviler ikke på at boka har sine nedisder.. men.. bah, dette ble for døvt, gir meg før jeg driter meg ut Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Noen som har noe ny info om den boka sønnen skal gi ut? Children of Hurin tror jeg var navnet dens. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Skal det komme en bok til? Hadde jeg ikke hørt om.. interesting Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Wikipedia link Gleder meg. Lenke til kommentar
Graut Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) Bare slett dette innlegget. Endret 3. mars 2007 av Graut Lenke til kommentar
Tore Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 sidespørsmål... Står det noe i noen av de andre bøkene om entene finner entinnene(?) entedamene...? eventuelt hvasom skjedde med dem.... Lenke til kommentar
Devi Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg liker dvergen Gimle. Han er kul Ellers så er alvene kule. Seff, hobbiter er ikke ille. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Dvergen heter Gimli, Devi. Ringenes Herre var de første bøkene jeg leste (utenom skoletvangbøker), og de som fikk meg interessert i bøker. Elsker bøkene og har lest de (og Hobbiten og Silmarillion) mange ganger. Favorittkarakteren er Tom Bombadil og favorittkapitlene er selvfølgelig de om han. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Jeg liker dvergen Gimle.Han er kul Ellers så er alvene kule. Seff, hobbiter er ikke ille. 8036330[/snapback] Jaha? Det var da litt av ett seriøst referat av boken.. Uansett. Jeg er også veldig oppslukt i Tom Bombadil og hans rolle i Midgard. Er han en Maia? Vil vite mer om ham! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Han er vel "rester" av kreftene som var i gang ved skapelsen? Disse har da samlet seg i en skapning som ingen helt kan forklare hva er.. Hvertfall det jeg fikk med meg tror jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå