Sgt_Stilongs Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Hvis du skal fylle opp alle vifteplassene, kommer du til å få en liten utfordring med å overvinne Kaptein Kabelsatan Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Fargene på kablene fikk det jo bare til å se mer ut som salat da! Hvis du klarer å gjemme kablene som ikke er i bruk blir det bra. Lakkfinishen hadde no blitt mye bedre hvis du hadde helsparklet og pusset ned med 600->800->1200. Men ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 ser bra ut ja, men jeg må si at lakken sånn den ser ut på bildene ikke var serlig fin...sorry. Hvis jeg hadde vert deg, ville jeg pusset kabinettet slik at det blir glatt og fint, og så ta 4-5 strøk med maling, samt 4-5 strøk med klarlakk. Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Update! srry for att jeg har vært så lite aktiv i det siste :/ skuffer dere nok litt med att jeg ikke ble helt ferdig. har ikke vært på forumet på lenge, får snart stipend vil jeg tro. da har jeg råd til og kjøpe en god del ting. så jeg tror jeg blir litt mer aktiv da. men uansett, igår festet jeg den sotete lexanen til sidedøren her har jeg festet vinduet der var sidedøra på En nærbilde av vindusmotivet. X for Xstract En bilde av fronten et bilde fra skråvinkel også vil jeg informere om att alle ripene osv dere ser på bildene. viser ikke i virkeligheten når man ser det er pga blitzen på kameraet. Endret 30. august 2005 av Xstract Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Dette lover bare, keep those updates comin'! Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Bra jobbet Øystein! Får håpe på at du får stipend da, slik at du kan jobbe videre med prosjektet Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 30. august 2005 Forfatter Del Skrevet 30. august 2005 (endret) jepp. får håpe det. litt OT. tror jeg skal få det for brodern fikk . håper på det så jeg kan få kjøpt in litt vifter til kabbiset og evt katoder/leds Endret 30. august 2005 av Xstract Lenke til kommentar
sega Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Slett ikke værst lillemann =) er stolt av deg. men psu'en din ser litt lealaus ut tho. ern skikkelig fast ? Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 takk for den=) nei den er ikke helt fast. er 2 skruer som ikke ble helt skrudd in (for de er så lange, var for hardt og ta med skrujern. finne fram drillen en dag ) skal få gjort det. går steg for steg forrover nå har vært veldig sløv i sommer, ikke fått gjort no. men tenker jeg skal begynne igjen. får snart stipend vil jeg tro, da blir det kanskje litt mer Lenke til kommentar
sigen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Dette ser bra ut ja, keep up the good work OT: Hvor kom du inn? (både linje og skole) Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 hehe. kom inn på åkra vgs. er sånn spesialklasse ting siden jeg har lese og skrivevansker, sånn værksted Lenke til kommentar
sigen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 [Dialekt]Du bor på feil sia av bronå du ja [/Dialekt] Grattla uansett da, er jo ikke alle som kommer inn Men nok OT om skole, kan du si noe om når vi får ny update? Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 hehe feil side av bronå. slutt og mobb ditt apefjes . jeg er ikke helt sikker. neste blir vell og båre inn festehull til viftene fra insiden blir vell ganske snart Xstract Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 takk for den=) nei den er ikke helt fast. er 2 skruer som ikke ble helt skrudd in (for de er så lange, var for hardt og ta med skrujern. finne fram drillen en dag ) skal få gjort det. går steg for steg forrover nå har vært veldig sløv i sommer, ikke fått gjort no. men tenker jeg skal begynne igjen. får snart stipend vil jeg tro, da blir det kanskje litt mer Hei, en kjempe fin jobb Du nevner at skruene er for lange og for harde for et skrujern. vil bare tipse deg om at du må være forsiktig så at du ikke kjører skruene inn i elementene i psu. dette er fort gjort og spesiellt hvis de er for lange Siden det er er gjenger i psu så kan du også bore i kasse veggen slik at skruene går fritt rundt i hullet. Dette er for å ungå at det går sprekker i kassa di. fort gjort det og. Ellers, keep up the good work Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 ja skal prøve og være forsiktig. hehe skal snart kjøpe nye psu tror jeg også. får stipend snart så ryker den så gjør ikke det så stort, den er gammel og slitt (en 360w fra chieftec 1-2 år gammel) Lenke til kommentar
T homas Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) dette ser kjempe bra ut gleder meg til neste update Endret 7. september 2005 av T homas Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 jada. den kommer med tiden. har planer om og fortsette på chieftec prosjektet mitt også Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) feilpostet! Endret 9. september 2005 av Xstract Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hvordan klarer du å poste et innlegg feil, og samtidig lage dobbelpost? Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 9. september 2005 Forfatter Del Skrevet 9. september 2005 (endret) det var dobbeltposten som er feilpostet da ;S hadde 2 ruter oppe. den ene var på edit og den andre i forumet. Endret 9. september 2005 av Xstract Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå