Gå til innhold

Woodcase X - Muligens en fortsettelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kabinettet er så og si "ferdig" det er tatt hjem, men er litt små stussing som må fixes som foreks: har ikke satt in lexan vinduet ennå, og jeg skal vente med og montere deler inn til imårra, for jeg tror neppe lakken har hærdet seg ferdig enna for den er liksom litt klissete :) Lar bildene tale for seg selv denne gangen

bilderfradigitalkamera007400x300.jpg

bilderfradigitalkamera011400x400.jpg

bilderfradigitalkamera010400x400.jpg

bilderfradigitalkamera003400x300.jpg

bilderfradigitalkamera001400x300.jpg

bilderfradigitalkamera012400x400.jpg

bilderfradigitalkamera013400x400.jpg

Endret av Xstract
Lenke til kommentar
Dette ble jo bra!! Hva mener du med klisste? Min lakk tørker over natta? :D

El NetZor

har vanlig spraylakk jeg, den er ikke helt hard ennå skjønner du, ikke helt hærdet for og si det slik er ikke så lurt og kladde for mye på den før den er herdet skikkelig

Lenke til kommentar

jaa det har jeg ikke tenkt på, for limen gjor slik att ikke noe annet ble sugd inn i platene slik att det ble treverkmønster, og hadde jeg ikke gjort det hadde platene sugd inn lakken og tørket på ca en halv dag, hmm er vel det da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

men ta på et par-tre lakk strøk til for å få über finish :D ville også tatt et lag eller tre med klarlakk. har gode erfaringer med å bruke mye klarlakk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

det går fint det! blir kanskje tilog med smoothere finish av det! men pass på at klarlakken har tørket ordetlig først!

Lenke til kommentar

UPDATE

jeg har somsagt montert hwen inn i det nye kabinettet :) men har ikke montert viftene ol inn. synest ikke det ble så mye kabelsalat jeg :) La bildene snakke for seg selv pleier jeg og gjøre, og det er akkuratt det jeg skal gjøre nå

IMG_0897300x400.jpg

IMG_0898300x400.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...