Xstract Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) henta hardisken idag, den fungerer perfekt, idag har jeg gjort: sparklet,slipet,laget festemekanisme til dørene,laget en X i døren som det skal være sotet lexan bak=) men ikke montert lexanen ,vert og kjøpt masse muttrer/skruer osv =) og gjort klar til lakering, lakeringen skjer mest sansynligt på tirsdag Endret 10. juni 2005 av Xstract Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) MINI Update! ^< hk brettet jeg har laget i sotet lexan er kommt litt riper i det da men :/ men viser ikke så bra siden det ikke er siden jeg åpner mest på kabinettet =), skal kanskje montere leds i det =) ^< bilde av hk brettet uten blits ^< nærbilde av skruene i platen ^< lit mer oversikteligt bilde NB NB: alle bilder er klikkbare for større versjon av bildene jeg har brukt gjengeverktøy for og lage gjenger til hk festene og kabinettet er klargjort for lakering på tirsdag svart utpå og svart inni med grønne og kanskje blå vifter og katoder,leds, hk brettet festes med vinkler (det er derfor det er merker etter vinkler på brettet ) EDIT: nesten alle av skrapene i nederste høyre hjørne på plata på bildene er ikke i hk-brettet, men i bordet som var underlag på bildene Xstract Endret 10. juni 2005 av Xstract Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 (endret) Dette ser bra ut! EDIT: Innlegg #1337 Endret 10. juni 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. juni 2005 Del Skrevet 10. juni 2005 Se her ja! HKbrett og greier, gode baner it is.. Pent! Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2005 jess jess, seff glisevask, tenkte jeg sko lage no selv, når jeg tenker på alle som bruker ferdiglagte hk brett Lenke til kommentar
slash Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 var glassmesteren på åkra jeg ringte til kanskje litt teit å dra frem noe fra første side, men jeg har ikke lest denne loggen før. Skulle likt å sett ansiktet til glassmestern om du møtte opp og ba om å få en kvadratkilometer plexi haha, jeg drukner i overtrøtthetens dam, med dryghumorens lodd bundet om mine føtter. god natt alle sammen. PS: liker prosjektet ditt, om du fullfører det etter planene så tror jeg du kan få et fett resultat. Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 11. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2005 var glassmesteren på åkra jeg ringte til kanskje litt teit å dra frem noe fra første side, men jeg har ikke lest denne loggen før. Skulle likt å sett ansiktet til glassmestern om du møtte opp og ba om å få en kvadratkilometer plexi haha, jeg drukner i overtrøtthetens dam, med dryghumorens lodd bundet om mine føtter. god natt alle sammen. PS: liker prosjektet ditt, om du fullfører det etter planene så tror jeg du kan få et fett resultat. hmmm jeg sa jeg sko ha en kvadratmeter til han, var jeg som skrev feil her, men sa ikke feil fikk uans skaffet meg billig sotet plexi =) Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) IMÅRRA ER JEG ENDELIG FERDIG MED PROSJEKTET! eneste som gjennstår nå er lakeringa, som blir gjort imårra, kommer bilder fra når jeg lagte det (som ligger på kamera) og bilder når jeg har tatt det hjem og er ferdig, men da med et "litt" bedre kamera ;P mamma kjøpte seg et bra digital kamera nettop så bildene blir nok bra :D , merker vell forskjell for og si det slik jeg har sommerfugler i magen nå assÅ gleder meg som en unge :D Endret 13. juni 2005 av Xstract Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) srry men jeg blir nødt til og skuffe leserene idag kabinettet ble ikke ferdig idag, men er det imårra. jeg har lakka alt svart og så etterpå klarlakk eneste jeg ikke tenkte på når jeg beregnet tid var att lakken måtte jo selfølgelig herdes men kommer med update idag eller i kveld, har bilder her (holder på og legge inn på pcn og resize osv) og srry visst jeg har gitt dere falske forhåpninger om at det var ferdig idag Xstract Endret 14. juni 2005 av Xstract Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) Update! NB!: thumnailsa er litt presst ned i høyden så den viser ikke rett høyde før dere har trykkt på dem for og få rett versjon og større versjon ^< her har jeg skrudd isammen kabinettet for og få ett komplett bilde av det, der ser dere sidedøren jeg har skjert ut X for Xstract ^< 5 1/3 og hd racket mitt ^< hette mutterene eller hva de heter jeg bruker over som til og feste mellom døren og maskinskruen ^< alt tatt av (bare rammen på bildet) ^< baksiden av boksen min her har vi altså hull til strømforsyning, 2 80mm vifter, bakplaten til hovedkortet og hull til agp porten og 1 pci ^< testing av cd og hd rack, fungerte bra, passet perfekt ^< mer oversikteligt av hd-racket invendig ^< et bilde av fronten 3 80mm vifter (forran hdene i hd-racket) og 4 utak til 5 1/3 enheter ^< et nærbilde av 5 1/3 utakene i front btw den cd-romen er den jeg har brukt som mal ^< slik er kaabinettet festet sammen ikke no skruer ikke no spikrer, kun microfiber blandet med epoxy, og jeg lover dere det holder, ca verdens sterkeste lim, araldit er epoxy og =) er gjort i hvert enkelt hjørne ^< et nærbilde av festene ^< slik ser microfiber blandet med epoxy ut ganske seigt og klissete ^< enda ett bilde av kabinettet men uten den ene sidedøren ^< slik sto det når jeg lakket ^< bilde av meg når jeg står og lakker ^< bilde av kabinettet ferdiglakket og dørene henger til tørk , og di vinklene som dere ser er til og feste hk-brettet i sånn.. var vell nok tekst under bildene nå? fornøyd? =) Endret 14. juni 2005 av Xstract Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Kjempepent! Fint utskåret.. Ser bra ut, og resultatet blir nok superb! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ikke dårlig! Men gidder du å skrive litt tekst til bildene? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ja, gjør det! Mye jeg lurer på hva er.. Stå på! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Ser bra ut dette, men er det lavt eller dypt? (har ikke fått med meg målene) Likte den 'X'-en, har lyst til å se den IRL (men det skjer vel på høst-TCP regner jeg med...?) Litt tekst hadde ikke gjort så mye nei, selv om vi ser hva det er Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 skal gjøre det når jeg har fått lagt ut alle bildene, og alle virker, har totalt 18 bilder og skal ta noen sluttbilder imårra =) Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2005 (endret) det er både stor dybde og høy for og si det slik =) er 55cm i høyden er jeg ganske sikker på eller så var det 65, har ikke helt klaring på måla for jeg måtte endre di jeg hadde skrevet opp i begynnelsen, kan måle imårra Endret 14. juni 2005 av Xstract Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Dypde = fra front til bakende Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Dette blir nice Øystein! Gleder meg til i mårra El NetZor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå