Gå til innhold

Woodcase X - Muligens en fortsettelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ balleman: jeg gjør det med denne kassen og siden jeg har gjort det med chieftec-toweret mitt ;) hviss du ikke har sett den worklogen så kikk i commenten min :) det er grunnet god kjøling, jeg skal lage 2 topp plater 1 ekstra som jeg kan modde radiator i (hviss jeg skaffer dette senere) kjøper plater på mandag, får sikkert tid til og skjære og, men tror dessverre ikke det blir så sinnsykt mangen bilder, iogmed att jeg ikke har eget kamera, og att mamma er så passe redd for sitt siden det koster en del, men skal prøve og få lånt skolen sitt digitalkamera (får jeg det så skal det gå bra) får jeg ikke det, så blir det ikke digitalt da blir det bilder som jeg må fremmkalle, som koster flest + att jeg må scanne dem in ;)

Lenke til kommentar
Hvis du snur alle viftene så de blåser innover så kan du kalle prosjektet ÜberSug :p

Eller "Kabinettet som suger bedre en mor di" :thumbup:

mora hans? Egen erfaring eller :p

hehe ;P

Ikke som jeg kan huske :!:

mista gebbiset siden du smile sånn? :p

Lenke til kommentar

hmmmm planene ser bra ut synest jeg, kjøper plater på mandag (imorgen), ikke hatt tid denne veka pga eksamen :( kjøper finer plater 6mm tror eg, så tar eg meg kanskje ein tur på trålbøteriet (ein plass di selge plexi/lexan og masse verktøy) får se, håpe jeg får låne digital kamera til skolen, hviss ikke blir det ikke så mange bilder, har søkt spons oss diverse shops til prosjektet, håper jeg får noe :) skal lage 2 topper til kabinettet så jeg kan bytte det ut med det med 3 viftehull visst jeg får vannkjøling, slik att jeg kan modde radiator i topp :):thumbup:

Lenke til kommentar

var og kjøpte lexan idag, fikk bra pris på avkapp fra en plate som ikke var helt hel, fikk 70*40cm elns for 150kr :) så kjøpte jeg litt lakk, 2 spraybokser med svartlakk (blank) og 1 boks med klarlakk skal evt kjøpe mer, iogmed att jeg har greid og skaffe en god del penger nå :), og idag skal jeg på lan :D:D

Lenke til kommentar
Lenge til det kommer bilder? Eventuelt en worklog?

nja, vil ikke tro det blir så lenge, har bilder på kameraet på skolen...men problemet er att vi ikke finner kablen til kamera :/ har bilder, jada...har ikke gjort så mye med det ennå, kappet opp dørene,topp,bunn,bak,front og pusset dem, så smørt epoxy på dem som skal mattes ned etterpå og så lakkes oppå :) blir bra dette ;)

Lenke til kommentar

idag har jeg saget hull i front til 5 1/2 brønnene, og frest en kant slik att lokkene på foreks cd-romene ikke stikker ut over platen... skal jobbe videre imorgen, begynnt på opphenget av hder innvendig osv, fant ut at det blir plass til 4 5 1/3 og ca 7 3 1/2, imårra bårer jeg viftehull (kanskje jeg borrer det i front) osv... skal snart kjøpe vifter og katoder og styr.. så blir det vell og lime alt isammen (fåreløbig slik att jeg kan ta av når jeg skal lakkere) sånn att jeg får målt litt mer nøyaktig har funnet ut att kabinettet skal stå på noen knotter (gummi kanskje..) slik att det er litt å gå på mellom gulv og viftene i bunn på kabinettet, skal mest sansynelig bruke 120mm vifter i bunn og topp,bak.

men jeg har funnet ut att det blir for stort ilag meg hd-rammen att jeg skal ha 120mm i font, så jeg bruker 80mm i insugene og i front, og det som er bra med 80mm er att det finnest foreks flere viftegriller og velge mellom (skal jo ha en på den nede i front) det er en av grunnene til jeg ikke velger 90mm + det er ikke like godt utvalg av 90mm vifter som 80mm vifter med leds :):D:D

Xstract

Lenke til kommentar

idag har jeg laget spor til skruene til enhetene i 5 1/3 brønnene :) og i 3 1/2 brønnene , det blir plass til 4 5 1/3 enheter og ca 7 3 1/2 enheter (i hd-racket) jeg har laget hd-racket slik att det er plass til 3stk 80mm vifter forran hardiskene som har hull i front, :) dette ble gjort med stikksag, grunnet mangel på hullborr eller hva det heter. har nå limt kabinettet isammen med epoxy og laget en kant med microfiber blandet med epoxy i hjørnene inni, som gjør det støtt :)

Lenke til kommentar
,02/06/2005 : 19:57] Bilder? Vil så gjerne se! :(

Kjenner du ingen, ingen med kamera? Hvis det er USB, kan det hende at en

sånn MP3 spiller ledning passer da..... :hmm:

har jo kamera, har tatt bilder og (bruker skolen sitt kamera), mangler ikke ledning nå lenger bare Fw porten :)

har ikke noen mp3spiller, brodern har creative EVO men den stapper man bare inn i usb-porten, ikke no mer liksom, men læreren min tar med seg pcn jeg bygget til han på skolen, skal fikse noe for han, og trur han har FW port på hk. og han har cd-brenner, så da kan jeg nok få dem over på hans og brenne ut på cd... så tar jeg cden bare med him og putter inni den eksterne cd-romen min ;) skal nok gå bra det :)

Endret av Xstract
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...