lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 ca. det samme? For det første er lexan MYE sterkere enn plexi og dessuten er det jo mye dyrere da.. Alltid greit å ha en SketchUp expert som Tonickup på forumet! Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 ca. det samme? For det første er lexan MYE sterkere enn plexi og dessuten er det jo mye dyrere da.. Alltid greit å ha en SketchUp expert som Tonickup på forumet! vet tenkte jeg sko edite men gadd ikke =) ja men er en sjappe her som selger 1m2 av lexan til 600kr og 1m2 plexi til ca samme pris bare att lexanen er litt tynnere en plexien da , det sier jo noe om att det er dyrere Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 (endret) Ser greit ut. Men de luftinntaka ble litt for fancy for meg Endret 6. mai 2005 av Farnell Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 6. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2005 Ser greit ut. Men de luftinntaka ble litt for fancy for meg hehe jaja men smaken er som baken, delt i 2 Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 15. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2005 er vell ikke noen som tilfeldigvis har noe hw , eller andre ting til pc liggenes som dem kunne tenke og gi bort/selge til meg så jeg kan bruke til prosjektene mine? btw send mail hviss du har noe Mail adresse: [email protected] Msn adresse: [email protected] Mvh Øystein Eilertsen Lenke til kommentar
jingt Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Liker de omvendte spoilerne som tar inn luft istedet for å blåse dem ut, selv om det hadde vært drittøft Lenke til kommentar
Bizardo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 dette ser spennende ut det, stå på Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 takk for kommentaren bizardo Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 ca. det samme? For det første er lexan MYE sterkere enn plexi og dessuten er det jo mye dyrere da.. Alltid greit å ha en SketchUp expert som Tonickup på forumet! vet tenkte jeg sko edite men gadd ikke =) ja men er en sjappe her som selger 1m2 av lexan til 600kr og 1m2 plexi til ca samme pris bare att lexanen er litt tynnere en plexien da , det sier jo noe om att det er dyrere 666 kroner pluss moms faktisk, som blir 832 kroner og 50 øre Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 ca. det samme? For det første er lexan MYE sterkere enn plexi og dessuten er det jo mye dyrere da.. Alltid greit å ha en SketchUp expert som Tonickup på forumet! vet tenkte jeg sko edite men gadd ikke =) ja men er en sjappe her som selger 1m2 av lexan til 600kr og 1m2 plexi til ca samme pris bare att lexanen er litt tynnere en plexien da , det sier jo noe om att det er dyrere 666 kroner pluss moms faktisk, som blir 832 kroner og 50 øre enda verre det jo bjørnar slutt og si slike ting, kommer til og ha mareritt inatt jeg og det er bjørnar sin feil GRrrr Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Haha! Møkkamomsen.. Uff og uff, bare å leva med det! Det må vi alle.. Tenk på at nesten en fjerdedel av en ny PC til 15.000 går til staten! Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Haha! Møkkamomsen.. Uff og uff, bare å leva med det! Det må vi alle..Tenk på at nesten en fjerdedel av en ny PC til 15.000 går til staten! mhm Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 er ganske tragisk ja Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 jaja, men når du skal på sykehus, så er det jo en fordel at de eksisterer? Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 jaja, men når du skal på sykehus, så er det jo en fordel at de eksisterer? jojo men d va ein aen sak Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 nei, skatt og moms går til slikt. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 ca. det samme? For det første er lexan MYE sterkere enn plexi og dessuten er det jo mye dyrere da.. Alltid greit å ha en SketchUp expert som Tonickup på forumet! vet tenkte jeg sko edite men gadd ikke =) ja men er en sjappe her som selger 1m2 av lexan til 600kr og 1m2 plexi til ca samme pris bare att lexanen er litt tynnere en plexien da , det sier jo noe om att det er dyrere 666 kroner pluss moms faktisk, som blir 832 kroner og 50 øre enda verre det jo bjørnar slutt og si slike ting, kommer til og ha mareritt inatt jeg og det er bjørnar sin feil GRrrr Mohahahahaaa I'm the nightmare maker Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 ca. det samme? For det første er lexan MYE sterkere enn plexi og dessuten er det jo mye dyrere da.. Alltid greit å ha en SketchUp expert som Tonickup på forumet! vet tenkte jeg sko edite men gadd ikke =) ja men er en sjappe her som selger 1m2 av lexan til 600kr og 1m2 plexi til ca samme pris bare att lexanen er litt tynnere en plexien da , det sier jo noe om att det er dyrere 666 kroner pluss moms faktisk, som blir 832 kroner og 50 øre enda verre det jo bjørnar slutt og si slike ting, kommer til og ha mareritt inatt jeg og det er bjørnar sin feil GRrrr Mohahahahaaa I'm the nightmare maker ja visst faen sko jo vore kriminellt Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Forslag til prosjektnavn? Mvh Øystein Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ligna i konseptet litt på min ûber blow :O luftinntak på sidene, og 3 stk på toppen :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå