Gå til innhold

Woodcase X - Muligens en fortsettelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke noe problem men jeg håper at det nevnes, f.eks. i worklog! :p Visste ikke at så mange syntes de var tøffe.. :hmm: Men er jo fint det da! :)

du kan få stå litt i worklog og litt på hjemmesiden (hviss den kommer) :) jo dem er fete

har du i det hele tatt begynnt på prosjektet? :):D

Lenke til kommentar
seie du t godt da bjørnar? :)

Ikke så mye ;)

Men skal 120mm viftene blåse inn i kabinettet?

Husk at varm luft stiger opp, og at det er bedre at du har noen vifter som blåser inn nede, og noen som blåser ut oppe :)

Måtte bare slenge et aldri så lite forslag ut i tråden :D

Lenke til kommentar
seie du t godt da bjørnar? :)

Ikke så mye ;)

Men skal 120mm viftene blåse inn i kabinettet?

Husk at varm luft stiger opp, og at det er bedre at du har noen vifter som blåser inn nede, og noen som blåser ut oppe :)

Måtte bare slenge et aldri så lite forslag ut i tråden :D

ffs :p er 3stk 12cm vifter i topp og 2stk 12cm vifter i insugene framme , og en i midt framme alle framme suger inn

topp blåser ut og bak blåser ut , 2 stk 12cm vifter nede i bunn bak , og kanskje 1stk 12cm vifte i topp bak , skal lage til noen luft tunneler til insugene (røyr så det er en bue på så gjør att viften retter svingen bakover :)

Endret av Xstract
Lenke til kommentar

er ganske sikker på att jeg begynner innkjøpene på fredag ca :) (hviss jeg har penger nok til platene , og valget står fortsatt mellom kryssfinær plater eller alu plater , vett prisene på finærplatene men ikke på alu , skal sjekke opp) :):D cya ;) trur jeg skal lage bunnplaten til hk i Lexan eller tjukk plexi , og borre noen dioder inni den i bakant (hadde vert tøft) :) snx

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...