Xstract Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 seie du t godt da bjørnar? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hmmm, andre person som "tar" luftehulla mine? Men ser fint ut, men hvorfor ikke bare 1stk. 120mm vifte i toppen? Og CaZiO, han som lager Ferrari-kabinettet stjal frqa meg så jeg må minne opp at jeg står i grunn her! Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 har et lite forslag til deg extract: Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 har et lite forslag til deg extract: tror fortsatt jeg vil ha det rødt og svart , for sølv lakk ser litt fake ut når det ikke er metall selv Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 tenkte litt meir på Alu. Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 hmmm... kanskje det ja , får se Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Uansett finnes det chrome-sprayer.. Endret 28. april 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Uansett finnes det chrom-sprayer.. chrom sprayer , slik som sølvspray? eller hvordan ser den ut? Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 sorry for att jeg "faker" dinne luftintak :/ men dem er så sinnsykt fete og synest dem passer til formen på kabinettet , sorry Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ikke noe problem men jeg håper at det nevnes, f.eks. i worklog! Visste ikke at så mange syntes de var tøffe.. Men er jo fint det da! Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Ikke noe problem men jeg håper at det nevnes, f.eks. i worklog! Visste ikke at så mange syntes de var tøffe.. Men er jo fint det da! du kan få stå litt i worklog og litt på hjemmesiden (hviss den kommer) jo dem er fete Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Ikke noe problem men jeg håper at det nevnes, f.eks. i worklog! Visste ikke at så mange syntes de var tøffe.. Men er jo fint det da! du kan få stå litt i worklog og litt på hjemmesiden (hviss den kommer) jo dem er fete har du i det hele tatt begynnt på prosjektet? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg nei? Men idèen er der.. Skal heller lage noe mer stilrent som jeg har på gang! Skal spraye plexi.. Kommer post om det senere! Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 seie du t godt da bjørnar? Ikke så mye Men skal 120mm viftene blåse inn i kabinettet? Husk at varm luft stiger opp, og at det er bedre at du har noen vifter som blåser inn nede, og noen som blåser ut oppe Måtte bare slenge et aldri så lite forslag ut i tråden Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) seie du t godt da bjørnar? Ikke så mye Men skal 120mm viftene blåse inn i kabinettet? Husk at varm luft stiger opp, og at det er bedre at du har noen vifter som blåser inn nede, og noen som blåser ut oppe Måtte bare slenge et aldri så lite forslag ut i tråden ffs er 3stk 12cm vifter i topp og 2stk 12cm vifter i insugene framme , og en i midt framme alle framme suger inn topp blåser ut og bak blåser ut , 2 stk 12cm vifter nede i bunn bak , og kanskje 1stk 12cm vifte i topp bak , skal lage til noen luft tunneler til insugene (røyr så det er en bue på så gjør att viften retter svingen bakover Endret 30. april 2005 av Xstract Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ok. Ifølge skissene, blåser viftene i toppen inn, så jeg bare lurte Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Ok.Ifølge skissene, blåser viftene i toppen inn, så jeg bare lurte dem er bare sottet sånn er ikke meningen :S har kontroll chilla'n du bob dillan Endret 29. april 2005 av Xstract Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 er ganske sikker på att jeg begynner innkjøpene på fredag ca (hviss jeg har penger nok til platene , og valget står fortsatt mellom kryssfinær plater eller alu plater , vett prisene på finærplatene men ikke på alu , skal sjekke opp) cya trur jeg skal lage bunnplaten til hk i Lexan eller tjukk plexi , og borre noen dioder inni den i bakant (hadde vert tøft) snx Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Til ei HK-plate kan du like så godt bare bruke et stykke plexi.. Håper du går for alu da, hadde vært driiitfett.. Stå på! Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 ja det jeg tenker , lexan er ca det samme som plexi da =) transparent det og ;D får se om eg går for alu , fortsatt usikkert men må få tonickup til og fixe litt på planene , og lage planer fra litt flere vinkler osv :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå