Gå til innhold

Woodcase X - Muligens en fortsettelse

Anbefalte innlegg

si hva dere synns :)

sponset med: 3stk gratis 12cm vifter fra silenx til verdi 777kr og 25% på resten av viftene (med led eller uten , men skal seff ha leds) 10% på psuer og 25% på støydempende materiale og gratis frakt =)

Prosjektet er sponset av:

dafikslogo.gif

^< sponser med Western Digital 120GB Caviar Special Edition S-ATA

vendur.gif

^< 1 vifte fra vendur.no (skal også bruke di som står i chieftecet)

logo.gif

^< 200kr avslag på en bestilling

nyttbildeavWoodcaseX309x264.jpg

Front og venstre side + top

2th.JPG

Front og venstre side

3th.JPG

Venstre side og bak

post-226-1115301522_thumb.jpg

Endret av Xstract
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kabinettet var fint det, litt kopi av det ferarri kabinettet på worklogs men ellers greit...

Men den gule skrifta de likte jeg ikke, måtte merke den for å klare å lese hva som sto der!

vet jeg kopierte luftintakene for di var så fete , men han som laget planene til ferarri kabinettet kopierte noen andre sine planer iggjen :) men blir bra dette , btw så skal det være 3stk 12cm vifter på topp ;D ;) skal komme bilde av det og

post-226-1115319689_thumb.jpg

Endret av Xstract
Lenke til kommentar

Ser jo bra ut dette (selv om jeg har sett tegningen før :tease: ) Men det er jo sant det, det er en kopi av en kopi (jeg hjalp til litt med originalen btw)

Gleder meg til du begynner, men jeg synes godt at "skaperen" kan få litt cred, med mindre han sier at han ikke skal ha det ;)

Endret av sigen
Lenke til kommentar
Ser jo bra ut dette (selv om jeg har sett tegningen før :tease: ) Men det er jo sant det, det er en kopi av en kopi (jeg hjalp til litt med originalen btw)

Gleder meg til du begynner, men jeg synes godt at "skaperen" kan få litt cred, med mindre han sier at han ikke skal ha det ;)

skaperen? han som lagte tegningene for meg? :)

Lenke til kommentar
Kan bli bra dette Øystein :thumbup:

Har du planlagt hva tid du skal begynne?

jeg tenker om en uke kanskje elns, pga må få transport til finerplatene jeg skal kjøpe :) kanskje tidligere , så skal jeg ha plexi :) og vifter (får sikkert viftespons) ja trur det kan bli ganske bra , btw skal lag :thumbup: es i finer så blir lett og forme :)

Lenke til kommentar

er ikke sikkert vinduet kommer med en gang , det kostet jo faen meg 650kr for

1-m2 4mm tykt elns :/ eller jeg kan jo også vente med sidedøren :) så bygge rammen osv først , har planer om og lage noen røyr fra viftene og bøye dem på innsiden av kabinettet , sånn att buen gjør slik att di blåser bakover , så setter jeg ca 2 vifter nede bak så tar dem og suger ut lufta som kommer in fra luftintakene når luften har gått gjennom kabinettet :)

Endret av Xstract
Lenke til kommentar
Jeg tviler på at d koster 650 kroner for 1 km2 plexi, men 1 m2 skal jeg heller tro på ;)

dessuten er ikke det dyrt visst du bare skal ha til siden av døra :yes:

åå helvette kom ein "K" inn i bildet der :p m2 mener jeg :p hehe dem kunne skjære det ut til meg og bare jeg lager mal , så trenger ikke en helt m2 sei jeg betaler ca 300kr ca :) eller kanskje litt mer

Lenke til kommentar

Det hørtes bedre ut, fikk 10mm plexi til 350kr eller noe sånn (skolen betalte, det var til et bord) og det var rimelig stort (tror det var litt over 0,5 m2)

EDIT: stooor forskjell på 1mm plexi, og 10mm plexi :blush:

Endret av sigen
Lenke til kommentar
Du kan jo få plexiavkapp.(avkapp trenger ikke være små biter)

Personlig liker jeg ikke de luftinntakene, tror det kan løses på andre bedre måter.

men jeg liker dem , og det er jeg som skal bygge den ;) synest dem er tøffe og flotte ;) men det er min mening ,

Endret av Xstract
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...