Xstract Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) si hva dere synns sponset med: 3stk gratis 12cm vifter fra silenx til verdi 777kr og 25% på resten av viftene (med led eller uten , men skal seff ha leds) 10% på psuer og 25% på støydempende materiale og gratis frakt =) Prosjektet er sponset av: ^< sponser med Western Digital 120GB Caviar Special Edition S-ATA ^< 1 vifte fra vendur.no (skal også bruke di som står i chieftecet) ^< 200kr avslag på en bestilling Front og venstre side + top Front og venstre side Venstre side og bak Endret 31. oktober 2005 av Xstract Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kabinettet var fint det, litt kopi av det ferarri kabinettet på worklogs men ellers greit... Men den gule skrifta de likte jeg ikke, måtte merke den for å klare å lese hva som sto der! Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Kabinettet var fint det, litt kopi av det ferarri kabinettet på worklogs men ellers greit...Men den gule skrifta de likte jeg ikke, måtte merke den for å klare å lese hva som sto der! vet jeg kopierte luftintakene for di var så fete , men han som laget planene til ferarri kabinettet kopierte noen andre sine planer iggjen men blir bra dette , btw så skal det være 3stk 12cm vifter på topp ;D skal komme bilde av det og Endret 5. mai 2005 av Xstract Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Ser jo bra ut dette (selv om jeg har sett tegningen før ) Men det er jo sant det, det er en kopi av en kopi (jeg hjalp til litt med originalen btw) Gleder meg til du begynner, men jeg synes godt at "skaperen" kan få litt cred, med mindre han sier at han ikke skal ha det Endret 27. april 2005 av sigen Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Ser jo bra ut dette (selv om jeg har sett tegningen før ) Men det er jo sant det, det er en kopi av en kopi (jeg hjalp til litt med originalen btw)Gleder meg til du begynner, men jeg synes godt at "skaperen" kan få litt cred, med mindre han sier at han ikke skal ha det skaperen? han som lagte tegningene for meg? Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Skaperen av tegningene er Trond Eirik Aka Toniqp (genial fyr) og btw planene er ikke ferdig TonickUp på forumet btw Endret 27. april 2005 av Xstract Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kan bli bra det! Kopi av Glisevask sine luftinntak da. Får se hvem av dere med luftinntak som får det beste kabinettet! Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kan bli bra dette Øystein Har du planlagt hva tid du skal begynne? Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Kan bli bra dette Øystein Har du planlagt hva tid du skal begynne? jeg tenker om en uke kanskje elns, pga må få transport til finerplatene jeg skal kjøpe kanskje tidligere , så skal jeg ha plexi og vifter (får sikkert viftespons) ja trur det kan bli ganske bra , btw skal lag es i finer så blir lett og forme Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) er ikke sikkert vinduet kommer med en gang , det kostet jo faen meg 650kr for 1-m2 4mm tykt elns :/ eller jeg kan jo også vente med sidedøren så bygge rammen osv først , har planer om og lage noen røyr fra viftene og bøye dem på innsiden av kabinettet , sånn att buen gjør slik att di blåser bakover , så setter jeg ca 2 vifter nede bak så tar dem og suger ut lufta som kommer in fra luftintakene når luften har gått gjennom kabinettet Endret 27. april 2005 av Xstract Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg tviler på at d koster 650 kroner for 1 km2 plexi, men 1 m2 skal jeg heller tro på dessuten er ikke det dyrt visst du bare skal ha til siden av døra Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 650kr for 1km2 er jo syyykt billig da! Du mener vel 1m2? I så fall, er det litt dyrt synes jeg, har sett billigere ja, har du sjekket på flere steder? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 trur det vart litt billi... men trur dei fleste sjønnte ka han meinte... eller? Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Jeg tviler på at d koster 650 kroner for 1 km2 plexi, men 1 m2 skal jeg heller tro på dessuten er ikke det dyrt visst du bare skal ha til siden av døra åå helvette kom ein "K" inn i bildet der m2 mener jeg hehe dem kunne skjære det ut til meg og bare jeg lager mal , så trenger ikke en helt m2 sei jeg betaler ca 300kr ca eller kanskje litt mer Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 var glassmesteren på åkra jeg ringte til Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Det hørtes bedre ut, fikk 10mm plexi til 350kr eller noe sånn (skolen betalte, det var til et bord) og det var rimelig stort (tror det var litt over 0,5 m2) EDIT: stooor forskjell på 1mm plexi, og 10mm plexi Endret 27. april 2005 av sigen Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Det hørtes bedre ut, fikk 10mm plexi til 350kr eller noe sånn (skolen betalte, det var til et bord) og det var rimelig stort (tror det var litt over 0,5 m2) EDIT: stooor forskjell på 1mm plexi, og 10mm plexi hehe nice Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Du kan jo få plexiavkapp.(avkapp trenger ikke være små biter) Personlig liker jeg ikke de luftinntakene, tror det kan løses på andre bedre måter. Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Du kan jo få plexiavkapp.(avkapp trenger ikke være små biter) Personlig liker jeg ikke de luftinntakene, tror det kan løses på andre bedre måter. men jeg liker dem , og det er jeg som skal bygge den synest dem er tøffe og flotte men det er min mening , Endret 27. april 2005 av Xstract Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå