MindTooth Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Dette høres veldig bra ut, selv om du da kanskje må ha en enda bedre PC for å kjøre DNF.. Da HL2-grafikken er konge, og hvis DNF skal bli bedre, nam, nam!! Swedish company Meqon, the firm behind the physics for 3D Realms' Duke Nukem Forever, have rekindled interest in the long-delayed game with a stunning demonstration of its latest physics technology. In a short but hugely impressive real-time demo, a room is almost completely demolished using a weapon that fires tennis-ball sized projectiles. In the first section of the demo, glass panels shatter realistically and fragile boxes full of objects suspended from the ceiling are smashed, leaving jagged corners hanging on ropes while the contents smash to the floor. Kilde: NeoWin.net GamesIndustry.biz (hvis dette er postet ifra før, venlig steng denne og link til tråden) Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Høres fint ut. På tide med en hardware oppgradering her tror jeg, det er mange fete spill på trappene nå, så for å få max ut av grafikk osv.osv. Lenke til kommentar
graks Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 gammelt nytt,den er i alle fall.jeg posted et innlegg om det på et forum 10 mars. gleder meg mest nå til prey vises fram.regner ikke med at dnf kommer i år. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Tippe denne blir stengt ja, har vært oppe før ja Men grafikken bedre enn HL-2 EDIT: et raskt søk gav meg denne Endret 27. april 2005 av Wooho Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 gammelt nytt,den er i alle fall.jeg posted et innlegg om det på et forum 10 mars. gleder meg mest nå til prey vises fram.regner ikke med at dnf kommer i år. Link til tråden din, så kan vi bare stenge denne! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Nytter vel ikke stort at spillet får bedre grafikk enn HL2 når det aldri kommer. Tror nok sikkert det har vært en gjenganger, noe de har sakt kontinuerlig vær gang det kommer et nytt spill. Sukk, kommer aldri det her spillet ut? Eller er det bare et "lure" prosjekt? Om det kommer ut er det vel så omkalfatret at ingen kjenner det igjen. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Du!, vi skal ikke bruke altformye penger på ny pc her Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 DNF har vel blitt utsatt så mange ganger at antallet episoder Glamor kan bare slenge seg i brønnen.. (overdrivelse) jeg skulle gjerne ha sett en video eller screenies ifra Pray før jeg begynner å hype.. blir vel til E3. Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Må innrømme at jeg heller hadde foretrukket at spillet kom ut snart, i stedet for at det skal få enda bedre grafikk... Vi har tross alt ventet "et par" år på det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå