RaveNEyeS Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Etter et års bruk begynner tastaturet mitt å bli temmelig skittent! Har noen noen tips om hvordan jeg får rengjort tastaturet? Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Bruker Jif og papir jeg.. ikke dynk det da.. jif på papiret og tørke tørke.. Edit: Den for speil / glass altså, ikke skurekrem eller hva det heter.. Endret 27. april 2005 av larskrru Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Oppvaskemaskin bruker jeg.. Tar ut elektronikken og plastplatene inni der og kaster det i oppvaskemaskinen.. Blir gullrent Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg leste i hjemme-pc at de dusjet tastaturet og det fungérte helt fint etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) kjøp en sånn støvsuger. utrolig praktisk! tror jeg skal bestille meg en jeg og Endret 27. april 2005 av Slettes-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg leste i hjemme-pc at de dusjet tastaturet og det fungérte helt fint etterpå. det skal jo funke så lenge du lar det tørke ordentlig etterpå da! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg leste i hjemme-pc at de dusjet tastaturet og det fungérte helt fint etterpå. det skal jo funke så lenge du lar det tørke ordentlig etterpå da! Ja. Det tastaturet far fullt av kola i forkant. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ta tastaturet i dusjen, og gi det en orgasmisk opplevelse med herbal essences Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hvis tastaturet er blitt skittent bør man vurdere å kaste det. Mange farlige sykdomer blir overførte gjennom tastaturdritt. Samme hvordan man gnikker så blir det ikke helt rent (sterilt) igjen......... Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 med 96 blir det det Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 med 96 blir det det Du kan sikkert bruke teknisk sprit og lignende. (må det skylles bort igjen?) Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) det fordamper av seg selv det vettu så lenge du ikke bruker rød-eller white sprit, fordi disse legger igjenn en illeluktende hinne. Endret 27. april 2005 av Slettes-xwByZdFZ Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Man skal ikke bruke sprit som er så sterk som 96%. Av en eller annen grunn skaper det grobunn for uhumskheter etterpå. Derfor er sprit som man bruker til sterilisering på snaut 70%. Da først blir det rent. Forøvrig er ikke white spirit et alkoholprodukt, men et oljeprodukt som inneholder olje. det bør du ikke bruke.. Endret 27. april 2005 av CastorFiber Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 96 legger ikke igjenn noen spor etter seg etter at det har fordampet. har selv brukt det mange ganger for å rengjøre Plexi etc. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Spriten fordunster og negle- (svette-, hoste-, snørr-) dritten ligger igjen, ... klar for neste generasjon bakterier som kryper frem fra baksiden Lenke til kommentar
solboy Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Mange greie råd her. Hvis du har ett tastatur du er fornøy med og vil fortsette å bruke ville jeg vært forsiktig med enkelte rengjøringsmiddler som kan skade finishen på tastaturet ditt. Ellers er det jo greit å få det skikkelig rent. For de fleste er vel fett ett like stort problem som støv og smuler i tastaturet, så en kattevask må nok til med jevne mellomrom. Ø. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det er utrolig hvor raskt det samler seg opp rusk og rask i tastatur. Jeg bruker et tastatur som ble kjøpt rett før påske, og allerede nå er det mye rart under knappene. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg jobber for tiden med et e- læringsprosjekt innen hygiene for en stor helseregion i Norge. Opplysningene om alkoholprosent har jeg fra en spesialistene innen hygiene ved lab- avdelingen ved et av sykehusene. Hvorfor det er slik fikk jeg ikke forklart, men velger å satse på at det stemmer at det er best med litt mindre alkoholinnhold enn 96% Når det er sagt, har vi forhåpentligvis ikke så mange farlige bassilusker på tastaturet vårt at det spiller noen praktisk rolle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå