ATWindsor Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Etter nedgang i flere uker nå, så jeg at ram-prisen har gått opp den siste uka. Lønner det seg å kjøpe nå eller vente? Jeg skal kjøpe maskin om ca en måned, så et par hundre kroner i potensiell oppgang er ingen fare (koster ekstra å kjøpe nå pga porto uansett). Men er det noen grunn til å tro på en mer drastisk oppgang alla 500-700 kr? Legger merke til at i USA er prisene på 2700 holdt seg noenlunde jevne mens 2100 har gått opp, betyr dette noe spesielt? På forhånd takk for inspill AtW Lenke til kommentar
enter Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Tror ikke du får svar på det spørsmålet, og om du får svar, - bør du kanskje ikke høre på det svaret :razz: :razz: :razz:. Bortsett fra mitt da, - flere har uttalt at RAM skal opp i pris. Også tidligere på året hørte jeg det, - men prisene falt likevel da. Poenget mitt er: Hvem kan vite det? Det er vel spekulasjoner du ber om? :razz: :razz: :razz: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 AtW ATWindsor Har bare et svar og det er at du får følge med på prisen, men den burde ikke gå opp enda, grunnen er at dollaren er veldig billig nå er 7.35. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2002 Takk for tilbakemeldinger, får bare satse på at prisene ikke endrer seg nevneverdig mye i den neste måndeden. Hvis jeg sitter og overvåker prisene vil jeg bare vente en og en uke i håpet om at det blir billigere :smile:. AtW Lenke til kommentar
Ole_bob Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Hørte noe om underproduksjon av ddr i asia jeg.. tror d var itavisen?? vet ikke sikkert. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Alle burde vite at alt som går opp og ned i pris, har noen med aksjer og valuta å gjøre... Og alle vet at dette er uforutsigbart. Smart å følge med på dettem se innom sparebank1 sin side hver dag, eller les aftenposten. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg skyndte meg å bestille en 256 MB brikke fra PSdata da jeg så prisen der gikk opp 50 kroner og 200 kroner hos Komplett. Er redd for at den bare går oppover fra nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå