Øyvindsen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hei! Eg fikk en del artifacts med skjermkortet mitt, (Radeon 9800 pro 128), etter at eg klokka opp prosessoren min. Det virker som om noken pipelines har tatt skade av overklokkinga. Spørsmålet mitt er om det går ann å deaktivere dei pipelines som er skada? Finst det noken program som kan fikse det? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det finnes ikke noe program som jeg vet om som kan fikse dette, men det kan hende du finner en "renegade" BIOS med bare 4 aktive pipelines som kanskje hjelper. Lenke til kommentar
Øyvindsen Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Okei. Korleis fungera det? Må eg lage en oppstarts diskett, eller noke slikt? Har ikkje so mykje peiling på hardware. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har faktisk aldri sett enn Radeon9800 BIOS med bare 4 aktive pipes, og jeg tviler på at noe slikt eksisterer engang... Jeg tror det beste for deg egentlig vil være å kjøpe nytt skjermkort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå