Zappza Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hei! Jeg skal kjøpe meg nytt cab, og lurte på hvilket jeg burde kjøpe har sett litt på Thermaltake Tsunami, Shark, Armor og Sopranos. Som du sikker skjønne så er max prisen rundt 1k. Noen som har erfaringer med disse eller noen andre og anbefale? Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 coolermaster cavalier 3, sort - 695,- på komplett.no, veldig fint og bra kabinett. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 anbefaler alltid tsunami...(har det selv)... eneste minus er at det er pittelitt trangt, og har litt bråkete kabiss-vifter...sistnevnte løste jeg med en viftestyring...ellers er det genialt! (bilder av mitt finner du i signaturen min) Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Jeg syntes også at Tsunami kabinettet så smooth ut. Har lotz of stille vifter+viftekontroll hvordan er det og modde? Har fra før av et RaidMax Scorpio kab som døra knakk på Det er vel i full alu? Hadde veldig lyst på dette da http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BZCA550BB men de får det ikke inn før 27 mai Ellers vil jeg ikke ha Lian Li Endret 27. april 2005 av Zappza Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 tsunami er bare alu ja foruten frontdøren! modding går sikkert fint, uten at jeg har moddet mitt selv! Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Noen tips om hvor jeg burde kjøpe? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) ops Endret 27. april 2005 av div_ Lenke til kommentar
div_ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Der det er billigst! Se på prisguide og test av butikker. Komplett,psdata,mpx,pcutstyr er vel noen av de som er kjappe, ikke alltid billigst, men det kan de ikke være på alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 gått mektig lei av Tt etter et år med Tt kabiss. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Kjøpte et TT Shark kabb, men viftene bråker som bare fy! Noen tips om en vifte kontroll med molex plugger ;P eller en vanlig en... som er stilig og svart? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Jeg vil si at du burde legge litt penger i kabinettet ditt... det kommer du til å tjene på senere;) jeg vil anbefale deg Lian Li kabinetter Jeg har selv et Lian Li PC6099B Jeg kan ikke si noe annet enn at dette er det beste kabinettet jeg noen gang har hatt;) kjærlighet med første blikk:D Edit Lian Li PC6099B har vært til testing her på overklokking.no! Kom ganske bra ut av det må jeg si selv;) LINK Endret 28. juni 2005 av modzona123 Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Bruker CoolerMaster Aerogate III selv...II'eren funker nok også bra...begge krever en overgang til vanlig molex-kontakt! Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Liker ikke LianLi jeg.. Min personlige mening! Gå for ett med plexi i sia iallefall da? Synes LianLi også er så "tamme" i utseendet ellers også.. men, igjen... min personlige mening.. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 modzona og mammuten: han har allerede kjøpt kabiss! litt seint nu... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå