VegardStr Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 har hørt at deter mulig å regulere frarten på kabinettvifter ed et programm som heter speed fan, hvis det er fakta, kan noen komme med en link der eg kan ølaste den dette programmet? Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Her Bruk google neste gang, mye kjappere Husk at du kan kun regulere hvis kabinett viftene er festet til hovedkortet. Det funker ikke å regulere de hvis de er koblet med molex-kontakter. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 mn kordan mener du at eg skal koble de til hovekortet då? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 det er trepisn connectore på HK, bare å se i manualen, så finner du det ut. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Funker bra å bruke Speedfan til å stille viftehastigheten på viftene som er koblet til hovedkortet men du må ikke lukke programmet bare minimere det, for hvis du lukker det så husker ikke maskinen innstillingene. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 har ingen manual... så kordan kobler eg til vanlige kabinett vifter til hk??? er jo ingen andre utganger på de enn de vanlige 4 pins drevkontaktene Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 har ingen manual... så kordan kobler eg til vanlige kabinett vifter til hk??? er jo ingen andre utganger på de enn de vanlige 4 pins drevkontaktene da mådu ha en strøm konverter Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 4pins til 3pins strømkontakt En slik en... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå