Zeph Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 BraveHeart Den første action filmen jeg så, utrolig følelses film, begynnte nesten og grine i noen scene, må se den igjen! Takk for at du minna eg på den Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Beste komedie, hvis du vil ha en super latter kick, og det skal jeg love deg du får ! Så se Bad Santa. Den er jo så bra , filmen er ikke bra, men garantert den morsomste jeg har sett ! holdt på å daue ;D Ellers så kan du jo se gamle krigs filmer ,alltid bra =) Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Fant igjen Hodeløse Forviklinger (8 Heads In A Duffelbag)!! Forbanna morsom! :lol: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Dum og dummere *lete i dvd-arkivet* Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er en deld et: * The bourne identity * Ringenes herre * Gladiatoren + flere Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Dum og dummere *lete i dvd-arkivet* Kan ikke huske sist jeg så den. Mener å ha den på VHS da.. Endret 3. mai 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Hmm er jo de gamle star wars filmene da Btw gleder meg til episode 3, får se om den kan overgå 6`ern som hittil klart (synes jeg) er den beste Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Har noen gode titler jeg gjerne vil se igjen snart. -Rules of engagement -The silence of the lambs -Thirteen days -The shawshank redemption -The negotiator -He got game -Saving private ryan -Full metal jacket Det var vel de beste filmene jeg ikke har sett på lenge. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Freddy got fingered I second that! Makan til syk film skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 The Big Lebowski Gleder meg som en unge til å se den igjen. Når det måtte bli. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Må være The Rock filmen, så den på VHS for mange år siden men har skaffet meg den på DVD så den skal nok nytes Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Me, myself and Irene. Den kjem på ZTV kl 2200 i dag Hysterisk når han lille dvergen skal banke han :!: Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Solaris og Stalker, er vel åtte år siden jeg så de. Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Star Wars IV, V og VI... De må jeg se snart. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 The Boondock Saints. Med det samme jeg er inne på boondock saints, har The Boondock Saints II kommet?! Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 "No more mr. nice guy" "FAce Off" ...veldig tøft når han fyr'n står me sneipen i munnen uten ansikt(altså ingen hud c",)...Yeee..."Where's my money?"..steike bra Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Må snart se "Space Jam" en gang til!!!! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Med det samme jeg er inne på boondock saints, har The Boondock Saints II kommet?! Les det du linker til da. Nei, den har ikke kommet. Kommer ikke på en stund heller tror jeg. Troy Duffy er en lat jævel. Endret 4. mai 2005 av nr.4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå