Bekkhus Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Fikk spørsmål av en kompis som har en DVD brenner som har begynt et nytt liv med konstant åpen skuff . Uansett om skuffen er tom eller har en CD i når den lukkes, så åpner den seg automatisk kun etter noen få sekunder. Det er en Plextor DVD brenner. Noen som har vært borti dette? Han har oppdatert virusprogramvare installert og kjører Windows XP. DVD brenneren har han brukt i over et år uten problemer. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg ville sjekke om knappen for å åpne skuffen har satt seg fast! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Kan være sansynlig at han har fått seg en trojaner / backdoor på pcen. Last ned Trojan Defense suite og prøv det, funker fint for å lokalisere backdører i diverse applikasjoner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det finnes en mulighet som kan løse problemet ditt. Du trenger: Kraftig tape Et langt (men ikke for langt) strikk. Mer trenger jeg vel ikke si... Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har et lignende problem på en gammel CD-rom. Hvis jeg trykker på åpne knappen så går den automatisk igjen med en gang den har kommet helt ut. Må holde den ute med makt mens jeg legger i CD'en, heldigvis er jeg veldig sterk Lenke til kommentar
Bekkhus Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Takk for tipsene. Det viste seg å være trojaner på maskinen. Bruke Xoftspy for å lokalisere og slette disse, og vips så var CD skuffen inne i maskinen mer enn 3 sekunder... Jeg sparer på tipset med gummistrikk og tape til senere. Vi har hatt mye moro med den :!: Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) Har et lignende problem på en gammel CD-rom. Hvis jeg trykker på åpne knappen så går den automatisk igjen med en gang den har kommet helt ut. Må holde den ute med makt mens jeg legger i CD'en, heldigvis er jeg veldig sterk En trenger vel ikke akuratt bruke så mye makt for å holde en cd-rom ute da.. Endret 29. april 2005 av suprsid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå