streeter Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg har tenkt å bytte ut hovedkortet mitt... Jeg har fra før 640 MB sd-ram, men må jo selvfølgelig ha et hovedkort som støtter usb 2.0 og ddr-ram. Spørsmålet er, kan jeg bruke sd-ram en stund og putte inn ddr-ram senere? mvh Andreas Kristiansen Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Enkelte hovedkort støtter begge deler. Det vanligste er at det bare støtter DDR, og da går det ikke å bruke gammel SDRAM. Lenke til kommentar
EggePromp Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Niks, det går nok dårlig. Har sett at det finnes enkelte hovedkort som støtter begge deler, men de er ikke å anbefale. Selg sdram'en på bruktmarkedet. Det holder jo å kjøpe 256MB DDR foreløpig, så da blir det ikke så dyrt. Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Bare å sjekke spesifikasjonene på hk det. Finnes flere som støtter begge. En annen ting er hva det har å si for ytelsen. Er det noen som vet hvor stor ytelses-nedgang man vil få ved å kjøre en ny Duron med sd-ram istedet for ddr? Den burde jo ikke være så stor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå