jabbadabb Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hei. Er ganske (faktisk helt) nybegynner på å koble pc til tv. Prøvde å søke rundt på forumet etter poster for "førstegangsbrukere", men fant egentlig kun poster av folk som fikk det til, men f.eks ikke fikk farge osv. Det jeg lurer på er hvordan jeg step for step gjør dette? Kjøpte en kabel på Clas Olshon med scart i ene enden, og kabel for s-video og lyd i andre enden. Prøvde å koble dette til, men fikk ikke noe signal på tven så det ut til. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 HVILKEN DRIVER BRUKER DU? Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Hmm.. Vet ikke helt hvor jeg ser det, men når jeg ser på drivere på kortet i Enhetsbehandling får jeg; Driverleverandør: ATI Technologies Inc Driverdato: 03.02.2004 Driverversjon: 6.14.10.6430 Er vel de driverne som fulgte med på cd'en som fulgte med den bærbare, da jeg ikke har oppgradert dem selv. Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ok...høgreklikk på musa og gå inn på properties...settings...advanced....og der vil du finne noe som heter "displays"...trykk på den. Der kan du aktivere Tv....gjør det og trykk apply. Deretter må du inn på overlay (finner det på samme plass som display)..og gå inn på "theater mode options". Der trykker du på theater mode...full screen video. Nå skal det funke bra... Eller...? Har du catalyst driver blir det noe annet....bruker omega driver selv.. Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Vet ikke hvilke drivere jeg bruker. Men jeg fikk ikke opp valget til å akrtivere tv'et, fordiom jeg hadde i kabelen. Jeg prøvde å trykke på den power-button liknende knappen, men til ingen nytte Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) . Endret 27. april 2005 av Sheriff_buford Lenke til kommentar
Sheriff_buford Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hm ....inne på "settings" menyen står der "display" (er rett under den grå ruten som avbilder skjerm 1 og skjerm 2)...! Der kan du velge mellom flere skjermer eller kun singel skjerm. Prøv å velg den med flere skjermer......og se om det funker..?! Om du kan, ville eg tatt meg en tur på www.omegadrivers.net og lastet ned en omega driver... Funker minst like bra som org driver + der er klokkemuligheter Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Prøvde på det og. No luck. Laster ned OMega driverne nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå