Gå til innhold

Hjemmeside med frames virker ikke i explorer!

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd meg litt på frames på den nye hjemmesiden min. Men den vil ikke virke i explorer. Jeg bruker mozilla firefox til vanlig og der er alt perfekt slik jeg vil ha det, men i explorer kommer bare menyen opp :dontgetit:

Er det noen som har peiling på hva som er galt her?:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Frameset//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/frameset.dtd">

<html>

<head>
 <title>:..Øysteins Hjemmeside..:</title>
 <link REL="stylesheet" TYPE="text/css" href="style.css">
</head>

<FRAMESET framespacing="0" border="0" COLS="140,*,120">

<FRAMESET framespacing="0" border="0" ROWS="100%">
   <FRAME FRAMEBORDER=0 noresize="noresize" MARGINWIDTH="5" MARGINHEIGHT="5"  SRC="menu.html" SCROLLING="no">
 </FRAMESET>

<FRAMESET framespacing="0" border="0" ROWS="120,*,25">
   <FRAME FRAMEBORDER=0 noresize="noresize" MARGINWIDTH= "0" MARGINHEIGHT= "0" SRC="overskrift.html" SCROLLING="no">
   <FRAME FRAMEBORDER=0 noresize="noresize" MARGINWIDTH="10" MARGINHEIGHT="10" SRC="main.html" SCROLLING="auto" name="hovedside">
   <FRAME FRAMEBORDER=0 noresize="noresize" MARGINWIDTH= "5" MARGINHEIGHT= "3" SRC="cell.html" SCROLLING="no">
 </FRAMESET>

<FRAMESET framespacing="0" border="0" ROWS="100%">
   <FRAME FRAMEBORDER=0 noresize="noresize" MARGINWIDTH="5" MARGINHEIGHT="5" SRC="right.html" SCROLLING="no">
 </FRAMESET>

</FRAMESET>

</html>

Jeg får som feilmelding av validatorer at framespacing og border ikke kan brukes i html.... 4.01 vel og merke. Men dette brukes jo i alle tutorials jeg har lest! ....

Takker for hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...