ED209 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Var nok det. Tok like godt bilde av minnet om han på den sia jeg snakket om. Måtte bare sensurere litt. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 EDIT:Hva pokker? Jeg omskrev artikkelen i går, men må har den gått tilbake til den gamle artikkelen... Til og med orddelingsfeilen jeg rettet er kommet tilbake. =/ Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 EDIT:Hva pokker? Jeg omskrev artikkelen i går, men må har den gått tilbake til den gamle artikkelen... Til og med orddelingsfeilen jeg rettet er kommet tilbake. =/ Jeg vet ikke hva som har skjedd, jeg. Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 Har noen tilbakestilt? Gå på history og skjekk der? Det skal være mulig å få tilbake det som stod der før... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Wikipedia har ingen artikkel med dette navnet. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Eneste er at jeg har lite peil på IRC, men er ikke mIRC bare en klient, og ikke bare "IRC"? Altså, han er vel kjent i undergrunnsmiljøet på IRC, og ikke mIRC? Korrekt. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Aner ikke hva som har skjedd, men nå er den artikkelen jeg "skrev" i går oppe igjen, uten at jeg har gjort noe som helst. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Nå vet vi at Goatse finnes på norsk på Wikipedia. Tråden stenges da den handler mer om skrivefeil enn om noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg