Jihadinmymind Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det er en stor dag! Informasjon om goatse.cx har blitt lagt ut på wikipedia på norsk! Hjelp til å legge ut mer info. om kulturfenomenet og diskuter på wikipedia. Ps! Det er ingen bilder, bare tekst. http://no.wikipedia.org/wiki/Goatse Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det må seriøst være den dårligst skrevne artikkelen jeg noensinne har lest. Og informasjonen er teit og delvis misledende. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ikke mye mening i dette. Den siden det henvises til er lagt ned. Og til slutt kan jeg informere om at Goatse-boy er død. Er laget et monument om han på en annen snuskeside jeg vet om. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Noen som vil skrive om Tubgirl også? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Goatse står ikke for goat sex, men hele adressen goatse.cx kan uttales goat-sex. Viktig å få med. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Vel, det er stridigheter om dette. Noen mener også at goatse står for "guy opens ass to show everyone". Å hevde en eller annen ting blir bare teit. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 flott med orddelingsfeil og. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 flott med orddelingsfeil og. Ikke nå lenger. Kunne ikke dy meg. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 flott med orddelingsfeil og. Ikke nå lenger. Kunne ikke dy meg. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 OK, jeg er lei av at analfabeter skriver artikler på Wikipedia, så derfor skrev jeg det litt om, formulerte det litt klarere, og redigerte noen ganske HÅPLØSE skrivefeil. F.eks: Personene linker andre folk (uskyldig vitende) til denne siden ved å sende en link Jaså, uskyldige vitende, sa du? De er uskyldige, men er bekjent med fenomenet. Haha, det heter "uskyldige uvitende". Uansett, jeg rettet det - no worries anymore. Eneste er at jeg har lite peil på IRC, men er ikke mIRC bare en klient, og ikke bare "IRC"? Altså, han er vel kjent i undergrunnsmiljøet på IRC, og ikke mIRC? Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Skriv IRC, leste den engelske. Der stod det ganske mye nyttig, noen som gidder å legge til? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Jeg kan godt legge til, skal bare lese det først. EDIT: Feel free to add more, jeg har i hvert fall lagt til litt, og formulert artikkelen litt bedre. Endret 27. april 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Er goatse-mannen død? Fortell! Og Bandidos Pelle, du virker som en rettskrivingskyndig person, hvorfor er nicket ditt en orddeling? Burde det ikke være Bandidos-Pelle? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Er goatse-mannen død? Fortell! Og Bandidos Pelle, du virker som en rettskrivingskyndig person, hvorfor er nicket ditt en orddeling? Burde det ikke være Bandidos-Pelle? Korrekt, men det har jeg visst siden day one. Grunnen til det, er fordi at i nicknamet kan ikke skrivefeil telles. Samme som å si at "HolgerLudvigsen" har en feil. Han har "glemt" mellomrom mellom fornavnet og etternavnet sitt. Så, det er helt bevisst. EDIT: For å ikke nevne at nicknamet ditt burde vært "Cun" med stor "C", om vi skal være pripne. EDIT 2: Jeg ypper ikke til noe her, jeg prøver bare å få frem et poeng. Endret 28. april 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Haha, morsom, du. *Skjelver* Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Korrekt, men det har jeg visst siden day one. Grunnen til det, er fordi at i nicknamet kan ikke skrivfeil telles. Samme som å si at "HolgerLudvigsen" har en feil. Han har "glemt" mellomrom mellom fornavnet og etternavnet sitt. Så, det er helt bevisst. Heter det ikke skrivefeil, tro? Nei, jeg må virkelig finne på noe bedre snart. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Er redd denne tråden snart blir stengt også pga. total OT. Synes nesten litt synd på tom waits for alice som ikke har gjort annet i dag enn å stenge tråder. Bla. nettopp på grunn av OT. cun: Ja, han er død. Er laget et minne om han på en snuskeside jeg vet av. Kan ikke linke til denne siden da den er litt i drøyeste laget for HW forum. Legger ved et avisutklipp som bevis. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Korrekt, men det har jeg visst siden day one. Grunnen til det, er fordi at i nicknamet kan ikke skrivfeil telles. Samme som å si at "HolgerLudvigsen" har en feil. Han har "glemt" mellomrom mellom fornavnet og etternavnet sitt. Så, det er helt bevisst. Heter det ikke skrivefeil, tro? Nei, jeg må virkelig finne på noe bedre snart. Jo, det er korrekt, men det er en idiotisk slurvefeil, da enhver klossmajor vet at det heter "skrivefeil" og ikke "skrivfeil". Men, om du vil at vi skal rette på hverandres innlegg, så kan jeg godt plukke frem noen herlige feil i løpet av dine siste femten poster. EDIT: Hva pokker? Jeg omskrev artikkelen i går, men må har den gått tilbake til den gamle artikkelen... Endret 28. april 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Korrekt, men det har jeg visst siden day one. Grunnen til det, er fordi at i nicknamet kan ikke skrivfeil telles. Samme som å si at "HolgerLudvigsen" har en feil. Han har "glemt" mellomrom mellom fornavnet og etternavnet sitt. Så, det er helt bevisst. Heter det ikke skrivefeil, tro? Nei, jeg må virkelig finne på noe bedre snart. Jo, det er korrekt, men det er en idiotisk slurvefeil, da enhver klossmajor vet at det heter "skrivefeil" og ikke "skrivfeil". Men, om du vil at vi skal rette på hverandres innlegg, så kan jeg godt plukke frem noen herlige feil i løpet av dine siste femten poster. EDIT: Hva pokker? Jeg omskrev artikkelen i går, men må har den gått tilbake til den gamle artikkelen... Hva fan har dette med topic å gjøre. Hvis dere imbesiller ikke har noe annet å gjøre enn å ligge inne på andres topicer kun for å rette på skrivefeilene, ja så kan dere for i himmelens navn "hute" dere til et annet forum hvor det kun finnes perfekte folk. Håper inderlig det kommer en moderator og biter hodene av dere for så å gi dere en uke ferie fra forumet. Og HVIS dere nå absolutt skal klage, JA SÅ FINNES DET EN EGEN TOPIC TIL DET!!!! Herregud! Endret 28. april 2005 av ED209 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg