Mørbradbiff Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Hei. Startsiden/indexen på elsiden.com ligger i mappen "/public_html/" ( =elsiden.com)... Men når jeg installerte mambo kunne jeg ikke installere mambo i den mappen. Så da måtte jeg legge den i denne mappen "/public_html/web/" ( =elsiden.com/web)... Hvordan kan jeg få "/public_html/web"-mappen til å åpnes når jeg taster inn elsiden.com? Videresending ønskes ikke. Håper dere forstår! Mvh Kristian Endret 27. april 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg er ikke sikker, men jeg tror ikke dette er mulig i cPanel. Det eneste jeg har sett er mulighet for å redigere mappen et subdomene skal peke til, men ikke hoveddomenet. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Tror du bør ta kontakt med hosten din. Ellers går det an med redirecting, men det blir aldri like bra. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har satt opp egen webserver og da kunne man velge slikt selv, ta kontakt med hosten din ja som mikka sier Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Ok, skal prøve... Takker for hjelpa! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ja dette er ikke mulig i cPanel.. så du må nok som de andre sier kontakte din kjære isp! (Dette var ikke for og gjenta alle dere andre men, for og bekrefte att det ikke er mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå