Gå til innhold

Taushet er gull

Anbefalte innlegg

Da skaffer du deg en gratis, brukt drittmaskin uten vifte på hverken skjermkort, hovedkort eller Sentral ProsesseringsEnhet (SPE). Bytt ut viften i StrømForsyningen (SF) og pakk inn den harde platen. Så er du i gang!

Du trenger ikke akkurat mye prosessorkraft til en brannmur, og dette kan kanskje koste deg prisen av en vifte!

Yjepppp. Kan UMULIG sies, skrives eller staves bedte. :razz: Og hils Tølvur da ... :lol:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-09 16:44, skrev Dan Hansen:

Ytelsen spiller ingen stor rolle. Den skal stå som ruter/brannmur eventuelt en liten fil/print server med Linux eller *BSD operativsystem.

jeg kjører en gammel Pentium 133 til dette, den har ikke vifte på cpu, og kjører fint på 200Mhz :smile: ("overklokket" via jumper på hovedkortet)

Strømforsyningsvifta er nesten lydløs, og den ene harddisken på lagt inn i en lyddempet boks.. (som er boltet fast i kabinettet :sad:)

det som bråker i den nå, er den ekstra 4gb-disken jeg har satt inn i tillegg..

Lenke til kommentar

en stille PC..

money's no object..

kjøp deg en vannkjøling, magic fleece og noen støydempende drevrammer..

vannkjøling er ikke verd noe før du trenger kjøleveske i vannet..

[ Denne Melding var redigert av: smygarn på 2002-09-26 11:10 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-10 21:23, skrev M`kululu:

d er irriterende med fok som syns d er så ***** kult med engelsk,m greit at d er mange ting som høres bra ut på engelsk men ikke på norsk. men når man er på et hælvettes lan og folk ser mer opp til en stakkars **** med win2k pro en norsk, da sier jeg en ting: JÆVLA STAKKARSLIGE DATANERDER!!!!!!

Det tar du feil. En skikkelig Hardcore, norsk Datanerd prater norsk. Bruker norsk OS og norske programmer. :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...