enter Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Da skaffer du deg en gratis, brukt drittmaskin uten vifte på hverken skjermkort, hovedkort eller Sentral ProsesseringsEnhet (SPE). Bytt ut viften i StrømForsyningen (SF) og pakk inn den harde platen. Så er du i gang! Du trenger ikke akkurat mye prosessorkraft til en brannmur, og dette kan kanskje koste deg prisen av en vifte! Yjepppp. Kan UMULIG sies, skrives eller staves bedte. :razz: Og hils Tølvur da ... Lenke til kommentar
erkos Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-07-09 16:44, skrev Dan Hansen:Ytelsen spiller ingen stor rolle. Den skal stå som ruter/brannmur eventuelt en liten fil/print server med Linux eller *BSD operativsystem. jeg kjører en gammel Pentium 133 til dette, den har ikke vifte på cpu, og kjører fint på 200Mhz :smile: ("overklokket" via jumper på hovedkortet) Strømforsyningsvifta er nesten lydløs, og den ene harddisken på lagt inn i en lyddempet boks.. (som er boltet fast i kabinettet :sad:) det som bråker i den nå, er den ekstra 4gb-disken jeg har satt inn i tillegg.. Lenke til kommentar
smygarn Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 en stille PC.. money's no object.. kjøp deg en vannkjøling, magic fleece og noen støydempende drevrammer.. _________________ vannkjøling er ikke verd noe før du trenger kjøleveske i vannet.. [ Denne Melding var redigert av: smygarn på 2002-09-26 11:10 ] Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Quote: Den 2002-08-10 21:23, skrev M`kululu:d er irriterende med fok som syns d er så ***** kult med engelsk,m greit at d er mange ting som høres bra ut på engelsk men ikke på norsk. men når man er på et hælvettes lan og folk ser mer opp til en stakkars **** med win2k pro en norsk, da sier jeg en ting: JÆVLA STAKKARSLIGE DATANERDER!!!!!! Det tar du feil. En skikkelig Hardcore, norsk Datanerd prater norsk. Bruker norsk OS og norske programmer. :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå