3dRacer Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ja, stemningen var i taket da jeg endelig fikk Dell 2001FP skjermen idag. Men det skulle ikke gå lang tid før jeg fant ut at jeg ikke hadde så mye å glede meg over alikavel. Når jeg kobler skjermen til skjermkortet med DVI-D kabelen, da vil maskinen ikke starte windows. Når jeg er i safe-mode og etter å ha avinstalert gamle driveren så får jeg bilde på skjermen. Men så snart jeg instalerer driverne så vil den ikke laste opp windows. Hvorfår? Jeg har koblet 2 skjermen til skjermkortet, og skjermkortet er GF 6800 GT med DVI og VGA kobling... Hjelp mottas med takk. Lenke til kommentar
3dRacer Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Vel... problemet løste seg på en automagisk måte. Brukte vga kable for å koble den til maskinen, da gikk det bra, også brukte jeg DVI kablen og vips så funktet alt... Merkelig. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hadde alt vore like einkelt og fikse du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå