g-rå9mo Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ok kan begynne slik: har 2harddisker, den første er 40gb (Western digital caviar) og har windows xp pro installert på seg og deles på 2partisjoner.. den andre er 300gb (maxtor diamondmax) og har alle musikkfilene og prosjektene mine lagret på seg.. for et par dager siden tok jeg med 300gb'ern med til en kompis i en harddiskboks med USB tilkobling.. når jeg kommer hjem har jeg nettopp formatert 40gb'ern og installert xp på nytt.. når jeg da kobler til min 300gb'er så får jeg beskjed om at jeg må formatere den fikk beskjed om å bruke systemverktøy og lagringsmedier-ett-eller-annet men det funka ikke så... hva kan det være?? jeg kan tenke meg at det er sammarbeidet mellom en WD og en Maxtor harddisk men det har jo funket før.. tips som fører til positivt resultat belønnes med klem Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ... og installert xp på nytt ... Har du fått lagt inn støtte for 48 bit LBA ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå