Gå til innhold

Nokia trekker sløret av Nseries


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
wi-fi er nok wlan ja, men de sier ingenting om hvilken standard som blir brukt (gjør de vel?) Hadde jo vært trivelig med 802.11g, men er vel kanskje litt for utrolig?

Du forsvant fra msn rett før jeg fant svaret.

 

802.11 b/g/I er standardene i N91. Selv aner jeg ikke hva det betyr at den støtter g, men da er jeg glad på dine vegne :p

Lenke til kommentar

802.11 b = teoretisk hastighet på 11 Mbit/s

802.11 g = teoretisk hastighet på 54 Mbit/s, alstå betydelig raskere :) Dette er det samme som er standard i centrinoplattformen, og også i powerbooken min. Å tro at du oppnår 54 Mbit, er dessverre bare dumt. Men en praktisk hastighet med god dekning på rundt 35 Mbit er ikke så dårlig uansett...

 

wlan og series 60, burde jo bety muligheter for skype... for oss med trådløst nett hjemme og på skole (og faktisk litt på jobb også, uten at jeg orker forklare), kan dette raskt redusere telefonutgiftene veldig mye :)

Lenke til kommentar
er det noen som har giddet å sammenlignet prosenten med nokia telefoner på reprasjon ett år og markedsprosenten til nokia samme året? hadde ikke overrasket meg at den ligger på ca 1:1 eller der omkring.

ehhh, tror nok noen har tenkt på det før deg ja... og nei, den var ikke 1:1.

så var det flere reperasjonsjobber den mobiler solgt eller omvent? en må også ha i tankene at om en mobil har flere rep.jobber bør det ikke telle som mer den en mobil for ellers blir det fort store rep.tall i denne sammenhengen.

 

for å si det slik, det kan fort være vanskelig å få ett korrekt bilde på saken...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...