Jihadinmymind Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hei, For en lang tid tilbake var jeg en idiotisk fjortiss og pga. dette fikk jeg raskt 90% warn. Har det siste året vært meget aktiv på forumet og ber om nåde og om å få fjernet et par % i warn. Som dere ser har jeg ikke gjort noe galt på år og kommer ikke til å gjøre det heller... Straff er ikke ment for å vare evig og jeg håper dere er greie til å ta av litt av min byrde... Hadde også vært fint om en administrator kunne hjulpet meg med å bytte nick! Mvh. Fredric Lenke til kommentar
am3k Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Vil du endre nick er det en annonsering i toppen av kategorien du burde lese. Vedr. dine advarsler er det i det siste året du har opparbeidet deg dine 90%, siste advarsel er ikke så alt for gammel heller (fra dette år). Hva du da mener med å ikke ha "gjort noe galt på år" er for meg uforståelig. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Dette er ingen tilbakemelding, men et forsøk på henvendelse til forumstyret. Til alt slik brukes [email protected]. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg