Armageddon Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Den mest idiotiske er jo likevel: • Høyrehendte mennesker lever i gjennomsnitt ni år lengre enn venstrehendte. Har en teori om hvorfor statistikken ble slik. En organisasjon for venstrehendte barn var ute på tur, men så krasjet bussen/flyet de satt i og alle døde. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 • Nyser du hardt kan du knekke et ribben. Men forsøker du å holde igjen et nys, kan du sprenge et blodkar i hodet - noe som kan ta livet av deg... • Et langt gjesp kan knekke kjeven din... 4075507[/snapback] Er dette sant? * Jeg har prøvd å holde igjen alt jeg har og vice verca likksom. * JEg gjesper nå mens jeg vrir meg alle mulige veier, hva er sjansen? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 • Et langt gjesp kan knekke kjeven din... 4075507[/snapback] * JEg gjesper nå mens jeg vrir meg alle mulige veier, hva er sjansen? 7220768[/snapback] Ikke sjangs! For å knekke kjeven din må det mer til ja. Kanskje det går and og forstrekke eller få kjeven ut av ledd fra å gjespe, men knekke? Da må det noen helvettes til kjevemuskler til. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Denne var jo morsom! Visste dere forresten at 100 % av alle som skiller seg er gift? Derfor: ikke gift dere! Lenke til kommentar
akle Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Slike fakta er morsom(samme om det er virkelig fakta eller ikke), så skriv litt i håp om og vekke den til live. En menneskes kjeve har en kraft på 230 kilo! Og det er ikke uvanlig at hunder har en bitekraft på 2 tonn! En giraff kan springe fortere enn en hest, og overleve lengre uten vann en en kamel. 0,7% av verdens befolkning er til en hver tid påvirket av alkohol. Flere folk dør av fallende kokosnøtter en hai-angrep. En kenguru kan bare hoppe hvis dens hale berører bakken. The Declaration of Independence var skrevet på marihuana papir. Under 2. verdenskrig drepte den første bomben som ble sluppet over Berlin den eneste elefanten i Berlin Zoo Endret 15. mai 2009 av akle Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Likte den om usa og de med høyest iq i india. Se filmen hos Youtube Endret 15. mai 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Semic Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 • Alle kontinentene slutter med samme bokstav som de starter med (på engelsk) Oceania... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå