miCro Skrevet 28. april 2005 Forfatter Del Skrevet 28. april 2005 • Det mest brukte navnet i verden er Mohammed Feil. Det er Chang Jeg har sett flere steder som hevder det er Mohammed. Hvor har du funnet ut at det er Chang? Lenke til kommentar
Rofle01 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 ¤ Det er umulig å slikke seg selv på albuen. ¤ Over 75% av de som leser dette vil forsøke å slikke sin egen albue. Ikke umulig prøvde selv Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 • Det mest brukte navnet i verden er Mohammed Feil. Det er Chang Jeg har sett flere steder som hevder det er Mohammed. Hvor har du funnet ut at det er Chang? Det kan være begge, tror jeg. Chang fikk jeg fra en bok jeg leste for et par år siden.. Husker ikke hva den heter, altså Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 ¤ Det er umulig å slikke seg selv på albuen. Feil. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 • Donald Duck var bannlyst i Finland p.g.a at han gikk uten bukser Galt... Se her! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Den observante forumbruker vil legge merke til den lille forandringen jeg har gjort øverst i første post. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Chang er det mest utbredte navnet har jeg også hørt ja. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 ¤ Det er umulig å slikke seg selv på albuen.¤ Hjerte hos en reke ligger i hodet. ¤ Det er fysisk umulig for en gris å kikke opp på himmelen. ¤ Mer enn 50% av jordas befolkning har aldri mottatt eller foretatt en telefonoppringing. ¤ Hester kan ikke kaste opp (spy). ¤ The "sixth sick sheik's sixth sheep's sick" er visstnok den hardeste tungekrøll i det engelske språk. ¤ Hvis du prøver å tvinge deg selv til å holde øynene åpne kan de sprette ut av hodet. ¤ Ved å ha på seg øretelefoner i bare en time økes bakteriefloraen i ørene ca 700 ganger. ¤ I hver episode av Seinfeldt finnes det en Superman et eller annet sted. ¤ Et kvekk av en and gir ikke ekko, og ingen vet hvorfor. ¤ Akkurat som fingeravtrykk er den enkeltes tungeavtrykk helt unik og ikke lik noen annens. ¤ Over 75% av de som leser dette vil forsøke å slikke sin egen albue. Jeg prøvde og slikke min egen albue går ikke nei Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 (endret) ¤ Et kvekk av en and gir ikke ekko, og ingen vet hvorfor. Myth busted! Hvorfor? Ekkoet ser ut som en del kvekket. Uannsett, mye morsomt her. Endret 29. april 2005 av Ernie. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Det dør flere mennesker av en flyvende champagne-kork, enn det dør mennesker av et edderkoppbitt. Charlie Chaplin vant 3. plass i en Charlie Chapling look-a-like konkuranse. Det var de jeg kom på nå. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Herregud!! Tenk å ha orgasme i 30 min. hadde ikke klart å stå på et par dager ihvertfall. grunnen til at jeg ikke kan slikke meg på albuen er at tungen min er kortere en gjennomsnittet. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 • Mer enn 8000 datavirus sprer seg verden over, og tre til seks nye blir skapt hver dag. Den viktigste smittekilden er internett... javel? noen andre måter å smitte på? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 30. april 2005 Forfatter Del Skrevet 30. april 2005 • Mer enn 8000 datavirus sprer seg verden over, og tre til seks nye blir skapt hver dag. Den viktigste smittekilden er internett... javel? noen andre måter å smitte på? Tog du han ikkje? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Uannsett, mye morsomt her. Feil. Mye gammelt her. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) * Flere mennesker blir drept hvert år av muldyr og esler enn av flykrasj. Edit: et til fakta i sig. Endret 30. april 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Unyttig fakta: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...l=unyttig+fakta Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 • Mer enn 8000 datavirus sprer seg verden over, og tre til seks nye blir skapt hver dag. Den viktigste smittekilden er internett... javel? noen andre måter å smitte på? Tog du han ikkje? egentlig ikke... Lenke til kommentar
L.. Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 • Mer enn 8000 datavirus sprer seg verden over, og tre til seks nye blir skapt hver dag. Den viktigste smittekilden er internett... javel? noen andre måter å smitte på? Tog du han ikkje? Personlig sopet jeg opp virus. pga disketter, men det begynner å bli noen år siden jeg spillte DOTT. Den gang ISDN var like dyrt som å ringe til japan. Lenke til kommentar
Roennev Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 * Det dør fleree mennesker i verden av og spise hai, en folk som blir spist/bitt av hai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå