whom Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Skal lage en Powerpoint presentasjon om USA og Kina med problemstilling; I-land og U-land, hvorfor ble det slik? På forsiden tengte jeg å ha 2 flagg, et lyst og sterkt USA-flagg ved siden av et bleknet og gjerne litt "fillete" feeling av et Kina-flagg. Jeg har ikke tilgang, ei heller kan jeg noe om bilderedigering, så håpet på at noen kunne manipulere et Kina flagg til å se fillete og bleknet ut (fra google eller no). Og eventuelt et USA-flagg som "stråler", men sisnevnte er ikke altfor nødvendig, da jeg kan google meg fram til et fint USA flagg. Håper noen har 2 min spare.. Trenger ikke være noe veldig flotte greier.. Tross alt bare et prosjekt i 10.kl, men det vil stå på vitnemålet Lenke til kommentar
lubb Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 hehe, tenkte jeg skulle prøve men misslyktes helt, tegnebrettet fungerer ikke så jeg måtte bruke mus gikk litt amok med smudge toolet. men jeg poster det for det. Lenke til kommentar
whom Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Takker så meget.. Vil bruke det, ikke too bad.. Bedre enn hva jeg ville klart med paint Men hvis noen andre har noen forslag.. Feel free to do so Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Hei Hei Jeg så ditt ønske om et fillete kinesisk flagg og et fint amerikansk og har lagt ved mitt resultat. Håper det passer bra og at det ikke er for voldsomt (Det kinesiske) Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Trodde det var ulovlig å tegne flagg med hull i Tror du skal spørre læreren om du får bruke det først. Fikk ikke bruke et Norskt flagg i den stilen der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå