Joakim87 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) heisann Jeg har en kamerat som har litt problemer med pcen sin.. skjermen hans ser noen ganger slik ut : http://home.no/jt-87/PIC_0011.JPG http://home.no/jt-87/PIC_0012.JPG Nå har han akkurat byttet ut skjermen så det er ikke den. Og kjøleribba på skjermkortet er ikke spessielt varm, så varmt skjermkort er det heller ikke, vi har også prøvd å bytte ut kabelen fra skjermkort til skjerm.. Ingenting av dette har hjulpet nevneverdig.. Noen som har noe idè om hva som kan være galt ? er selvfølgelig klar over at skjermkortet kan være defekt, men vil høre om noen andre har hatt lignende problemer før jeg fastslår det.. Skjermkortet er et ATI Radeon 9700pro med standard kjøling Håper på svar mvh Joakim T Endret 27. april 2005 av Joakim87 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Er det mulig at skjermen ikke tåler så mange hz? Ellers så kunne det jo vært artifacts, men siden kortet er byttet ut så er jo det en faktor som man kan se bort ifra... Lenke til kommentar
F1_4 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ja, dette er ikke noe nytt syn for meg. Har hatt det samme problemet to ganger med mine Radeon 9700 Non-pro og et Pro-kort! Sendte tilbake til ITbutikken, og fikk aldri kortet tilbake. Posten rotet det bort og jeg ble lykkelig da jeg fikk igjen pengene og litt til. Konklusjon - send det tilbake. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) leste ikke hele testen, alt jeg skreiv var toskete.. legg inn nye drivere sjekk for eventuelle forstyrrelses kilder langs kablen bytt skjermkort(les: garanti) musa Endret 27. april 2005 av General_musa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå