Morten A Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Får en slags suselyd dirre lyd i høyttalerne i når jeg bruker pcen på anlegget! Kan dette skyldes at jeg har integreit lydkort? Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 kortsagt ja. ganske vanlig med slike forstyrrelser ved bruk av billige integrerte lydkort. spesiellt visst man skrur opp volumet. men kan hende du blir kvitt noe av støyet ved å mute noen ting inne på det lydkontrollpanelet.. funka hvertfall hos meg på min tidligere bærbar. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 nah, da vil jeg heller kjøpe meg et greit lydkort! Noen forslag? Ikke så vannvittig dyrt lydkort :S ! Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) har du mulighet for optisk inn på anlegget? edit: titt litt på anbefalingene her på hw.no, der er det endel gode forslag alt ettersom hvilket behov du har. Endret 27. april 2005 av phax Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 har det ja rx-v550 Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ja uansett hvilket eksternt lydkort du velger så blir det nok bedre, men si litt om pris og bruk så kan vi hjelpe deg og finne noe som egner seg. kjører du det gjennom optisk kabel så skal faktisk ikke lydkortet ha særlig og si har jeg hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå