Mørbradbiff Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Hei, jeg tror jeg har funnet en themplate jeg vil bruke til min mambo internettside. Men det trenger litt justeringer. Hvordan kan jeg få den midtstilte teksten til å bli venstrestilt? Jeg har prøvd å skiftet alle"center" om til "left" uten hell. Jeg er ikke noe god med css, php, html... Se på min internettside så vil du forstå! www.elsiden.com (bruker ikke det skinnet jeg snakker om foreløbig) Jeg takker hvis noen kunne hjelpe meg! Mvh Kristian Vedlegg: Themplate som jeg bruker! pathway.zip Endret 27. april 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Er det noen som kan forklare meg regelene/kodene for å velge hvor teksten skal stå? (left, center, rigth)? eller hva jeg skal lete etter... Endret 27. april 2005 av Navitas87 Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Sett i css #jooa { text-align: left; } Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå