Fiskebob Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg får melding om "Du må skru på Javascript i nettleseren for å se videoen", men hvordan gjør man det? Jeg har sett på internettinnstillingene og der har jeg huket av "Use JRE 1.5.0 for <applet> Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 JRE er Java. Javascript er noe annet. I Firefox finner du det under Options/Web Features. I IE ligger det under Alternativer for internett/sikkerhet/custom Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Det samme skjer med meg, selv om jeg har krysset av for å aktivere Javascript. Noen som vet hva som kan være årsaken? Bruker FireFox. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Som nevnt over, JRE(Java) og Javascript er ikke det samme... Last ned JRE (Java Runtime Environment) fra Sun. Forøvrig kan Firefox ha problemer med Javascript også, men det har ingenting med feilmedlingen over å gjøre Lenke til kommentar
Fiskebob Skrevet 29. april 2005 Forfatter Del Skrevet 29. april 2005 Har lastet det ned og hukket av alt på interett egenskapene, men fortsatt så funker det ikke, mulig det har noe med NIS04 å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå