[E.T]SomEThinG Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Jeg har denne viften og siden det aldri blir 35 grader i kabinettet mitt, kjører den aldri på full fart. Så hva skjer hvis jeg klipper av temperatur-måleren? Vil den stoppe, kjøre veldig sakte eller vil den kjøre i full fart(som jeg vil)? Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Det spørs hvordan den er bygget opp. Sansynligvis vis du klipper over vil den enten stoppe eøller gå med full fart. Stopper den så prøv og koble ledningene sammen der tempreturføleren sat. Lenke til kommentar
Beorn Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Min smartfan gikk på 5000 rpm etter at jeg klippet av temperatursensoren, du må koble ledningene sammen der tempreturføleren var. Den bråker nesten like mye som en Delta vifte, du bør ha en form for styring. Lenke til kommentar
null.sexy Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 Det letteste vil bare være og ikke koble til kontakten som styrer temp.sensor Har selv den vifta og funker fint for meg. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 [ Denne Melding var redigert av: ZkedaR på 2002-07-09 18:24 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå