pr0xy H4xx0r Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 du kan jo kjøpe Hebo effektannlegg, der følger det med lapp om at den er godkjent på norske veier, og visst dei tester den og den ikkje gjør mer enn 45 på tralla så kan dei ikkje gjer noko Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Det der går ikke vettu Proxy, han Koreaneren som bor oppi gata har en V6 potte. Kosta 3500 ellerno tror jeg, han og fikk med en "godkjennings lapp" Tror ikke den lille papir lappen gjelder.. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 du kan jo kjøpe Hebo effektannlegg, der følger det med lapp om at den er godkjent på norske veier, og visst dei tester den og den ikkje gjør mer enn 45 på tralla så kan dei ikkje gjer noko Det er mange effektanlegg som denne lappen følger med. Denne lappen gjelder ettersom effektanleggene som har denne lappen også er plombert. Men dette er en plombe som er mye lettere og fjerne... De kan ikke ta deg hvis tralla hviser 45, med mindre de finner politiknappen din... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ja, altså hva er da poenget med lappen ? Er det en must og ha den lappen ? Den polti knappen er vel ganske liten vel ? Så jeg kan implentere den i dash borde ellerno ? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Ja, altså hva er da poenget med lappen ? Er det en must og ha den lappen ? Den polti knappen er vel ganske liten vel ? Så jeg kan implentere den i dash borde ellerno ? innstaler den på et sted som du lett når mens du kjører men ikke er så lett å finne det r også smart å sette den et sted der du ikke tenger å flytte på deg så mye da vekker du oppsikt. f.exs om purken er etter deg og du begyner å tukle under tanken og sånn. kan vel bli litt mistenksomt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det var det jeg tenkte.. Hvis det er en liten knapp så kan jeg vel kjøpe en fin knapp på microplex ellerno og bare sette den pent inn i dashbordet.. Men her jeg bor har ingen av kameratene mine blitt tatt. Gjengen står nede på et hus, alle med trimma peder, og snuten kommer hver fredag, dem ser ikke på mopedene engang, vi sier bare at dem er orginale og lovlige, så driter dem i det. Jeg tror jeg må ta den et sted der det er mye ledninger, på en Senda SM X-Race er det ikke veldig mye ledninger ved motor, så jeg må nesten ta den i dashbordet. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ja, altså hva er da poenget med lappen ? Er det en must og ha den lappen ? Den polti knappen er vel ganske liten vel ? Så jeg kan implentere den i dash borde ellerno ? Meningen med lappen er at du kan kjøre lovelig med effektanlegg montert, forutsatt at du ikke tar plomben i anlegget. Det er vel forskjellig størrelse på knappene, noen turtallsperrer følger det ikke med knapp på. Da kan du for eksempel montere en lysbryter som bryter... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 du kan gjer som ein kamerat av meg, han fjerna blink lysa og monterte turtallspera der Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det var jo smart Proxy... Men så vil jo jeg gjene ha blink lysa da Men jeg finner ut av det.. IStede for å diskutere her, så burde vi vel lage en generel chatte tråd om MC/moped/lett ? Blir veldig OT Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 du trenger jo ikke langlys da, du kan jo fjerne den Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 joda, det kan jeg vel men hvis jeg fjerner knappen til langlys, det går bra og sette knappen inn igjen etter 2år ? Lenke til kommentar
logitech89 Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 50cc er kjedelig! må ha 125cc!! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Logitech, de stakkarne som ikke har penger eller behov for 125 ? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. mai 2005 Del Skrevet 29. mai 2005 Ja, altså hva er da poenget med lappen ? Er det en must og ha den lappen ? Den polti knappen er vel ganske liten vel ? Så jeg kan implentere den i dash borde ellerno ? Meningen med lappen er at du kan kjøre lovelig med effektanlegg montert, forutsatt at du ikke tar plomben i anlegget. Det er vel forskjellig størrelse på knappene, noen turtallsperrer følger det ikke med knapp på. Da kan du for eksempel montere en lysbryter som bryter... Du må fortsatt registrere på biltilsynet at du har montert det annlegget da.. Så å kjøre rundt med effekt anlegg og lapp i lomma hjelper lite når det står orginal anlegg i vognkortet... Lenke til kommentar
TDK Skrevet 30. mai 2005 Del Skrevet 30. mai 2005 Ja, altså hva er da poenget med lappen ? Er det en must og ha den lappen ? Den polti knappen er vel ganske liten vel ? Så jeg kan implentere den i dash borde ellerno ? Meningen med lappen er at du kan kjøre lovelig med effektanlegg montert, forutsatt at du ikke tar plomben i anlegget. Det er vel forskjellig størrelse på knappene, noen turtallsperrer følger det ikke med knapp på. Da kan du for eksempel montere en lysbryter som bryter... Du må fortsatt registrere på biltilsynet at du har montert det annlegget da.. Så å kjøre rundt med effekt anlegg og lapp i lomma hjelper lite når det står orginal anlegg i vognkortet... Seff må du si ifra, men da er det ''litt mer lovelig'' Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 7. juni 2005 Del Skrevet 7. juni 2005 Yamahaen er nok den fineste av de 2! troddet at det var tung sykkel når jeg så en i Oslo! helt til den putra forbi meg Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Hadde nok valgt TZR den er vel litt feitere og ser fetere ut, en kamerat av meg har forresten matrix rs2 og den gåri 100-120km\t speedometer går omtrent en gang rundt. (over 80 og til litt over null) Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 hallo har lest det meste om dere har skevet her, enig med proxy og sett tpoliti-knappen i blinlyset eller under sete! rjeius nye matrix den er vist bedre har jeg hørt og penere synes jeg! her har du bilde ps:jeg synes den er veldig pen,isteden for blå blir kjedelig fordi alle har den fargen! så da kan du gjøre litt fornadring med motor og fage Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 den nye matrixen er drit rå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg