TDK Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ok, beviser du så tror jeg deg seff En kamerat har en TZR og kåpene ser unektelig fine ut! Men om de har dårlig kvalitet vet jeg ikke noe om... Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 1. mai 2005 Del Skrevet 1. mai 2005 Som nevnt tidligere så har jeg en Derbi GPR 50R... (rettelse: hadde ) Den gjorde mye mer enn speedometeret viste (100 km/t) med eff.anlegg... Hadde 130 på GPS med min på en god dag... Derbi er et datterselskap av Ducati, som har laget en del av delene til den... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Når det gjelder trim, så med mitt teknigass effektanlegg klarer den 100 på flata.. (har ingen grunn til å lyve om det). 100km/t målt med GPS? tviler eg på, klarer 110 med kun technigas effektanlegg på min Derbi Senda X-Race Hør på han a! En TZR er mye mer bygd for fart enn en SEnda. Så hvis du har 110 på din kan han gjerne ha 100. Jeg tviler riktignok på begge utsagnene. visst eg ikkje tar heitl feil, så er da AM6 i ein tzr og i derbi er da seff derbi Derbi motorene er kraftigere, meir hester. har eit spørsmål til eigeren av den TZR'en som klarer 100 på flata: kor mange hestekrefter har den orginalt? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Når det gjelder trim, så med mitt teknigass effektanlegg klarer den 100 på flata.. (har ingen grunn til å lyve om det). 100km/t målt med GPS? tviler eg på, klarer 110 med kun technigas effektanlegg på min Derbi Senda X-Race Hør på han a! En TZR er mye mer bygd for fart enn en SEnda. Så hvis du har 110 på din kan han gjerne ha 100. Jeg tviler riktignok på begge utsagnene. visst eg ikkje tar heitl feil, så er da AM6 i ein tzr og i derbi er da seff derbi Derbi motorene er kraftigere, meir hester. har eit spørsmål til eigeren av den TZR'en som klarer 100 på flata: kor mange hestekrefter har den orginalt? Regner med du mener meg.. Kan ikke si det helt på tuppen nå, men kan sjekke det i morgen. Men altså, broren min (mc kjører i 12 år og utdannet bil & MC mekaniker) og en annen venn trodde begge at den har en rundt 7-10hk med bare potten på, uavhengi av hverandre.. Men selv skal jeg ikke si noe, da jeg ikke vet.. Men den akser ganske bra, til å være moped.. Skal få fiksa clutchen nå, og smette på potta igjen og fikse film til dere.. Med lyd og alt.. Lurer bare på åssen jeg skal få festa kameraet? Noen ide? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Derbi'en har i hvert fall 9 hester originalt... Har bare hørt at TZR'en har mellom 6.5 og 7 hester originalt.. Men det er bare noe jeg har hørt, men hva vet jeg....??? Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Derbi'en har i hvert fall 9 hester originalt... Har bare hørt at TZR'en har mellom 6.5 og 7 hester originalt.. Men det er bare noe jeg har hørt, men hva vet jeg....??? TZR har vel Minarelli AM6 motor den, som nesten alle andre merker? Aprilia, Yamaha, Rijeu, MH osv.... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Derbi'en har i hvert fall 9 hester originalt... Har bare hørt at TZR'en har mellom 6.5 og 7 hester originalt.. Men det er bare noe jeg har hørt, men hva vet jeg....??? ikkje etter den er plombert, eg meiner plombert eg, i min var det 3,5hester orginalt, i rmx er det 1,4 orginalt og i furia er det ca 3,2hester Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Alle mopeder skal jo plombes ned til 2,5 hester(???) og 45 km/t... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 min fekk eg med 3,5Hester orginalt, der eg kjøpte den sa dei at det var den mopeden som har mest hester orginalt som var til salgs i butikker i Norge Lenke til kommentar
star-wars Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 halla! hvilken burde jeg kjøpe: Yamaha TZR eller Rieju RS2 Matrix. Kom med noen gode grunner for hvilken jeg skal kjøpe!!! velg tzr, my fetere,, bedre utse,ende også., 1 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Alle mopeder skal jo plombes ned til 2,5 hester(???) og 45 km/t... Ikke noen hestekreft grense lenger, kun fart. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ok Da tok jeg feil gitt ... Men tak for rettelse Lenke til kommentar
TDK Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ok Da tok jeg feil gitt ... Men tak for rettelse Jeg er ikke bombesikker, men en lærer på kjøreskolen min svarte det til meg.... Han er jo ingen guru da... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Ok Da tok jeg feil gitt ... Men tak for rettelse Jeg er ikke bombesikker, men en lærer på kjøreskolen min svarte det til meg.... Han er jo ingen guru da... det er en grense på hestekrefter også, den er 3,5 på gir moped og 4,2 i scooterer Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Er noe møkk begge deler altfor mange pappa gutter der ute..bruk penga på noe bedre en dette plastikk skrotet her! vent 2år og du/dere kan heller kjøpe en Ducati 600 for ikke så mye mer! men siden dere har råd til møkka så kan dere sikkert kjøpe mer møkk senere. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Er noe møkk begge deler altfor mange pappa gutter der ute..bruk penga på noe bedre en dette plastikk skrotet her! vent 2år og du/dere kan heller kjøpe en Ducati 600 for ikke så mye mer! men siden dere har råd til møkka så kan dere sikkert kjøpe mer møkk senere. Takk for et idiotisk innlegg som ga NULL mening! Stå på! Fortsetter du å spamme sånn får du sikkert masse innlegg! Typisk innlegg fra folk som har NULL peiling. Kan sikkert ikke se forskjell på en TZR og en R1 engang. Endret 5. mai 2005 av Rs125 Lenke til kommentar
TDK Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Ok Da tok jeg feil gitt ... Men tak for rettelse Jeg er ikke bombesikker, men en lærer på kjøreskolen min svarte det til meg.... Han er jo ingen guru da... det er en grense på hestekrefter også, den er 3,5 på gir moped og 4,2 i scooterer Hvorfor har da den fullt lovelige Gilera DNA 5,4 hestekrefter? HELT lovelig? Endret 5. mai 2005 av TDK Lenke til kommentar
1447 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Hva med En motorhispania RX? Selv så har jeg en MH- RX 2003 med: 49,5 mm Top performance racing (22hk) 24mm Dellortho gasser m/125 dyse Athena Power filter Ninja Singel eff. anlegg Trim reed og innsug TP CDI TP clutch Omega Trimveiv Athena vacumboks 14_46 dreving Forsterket kjede Der har du 115 VIRKELIGE kilometer i timen! Alle sånne jallautsagn om att "min moped kun med eff. anlegg klarer 100/110 blir for dumt! Endret 5. mai 2005 av 1447 Lenke til kommentar
1447 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 tviler eg på, klarer 110 med kun technigas effektanlegg på min Derbi Senda X-Race Den dagen jeg ser det skal du få mopeden min! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 tviler eg på, klarer 110 med kun technigas effektanlegg på min Derbi Senda X-Race Den dagen jeg ser det skal du få mopeden min! greit det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg