lilleliff Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 halla! hvilken burde jeg kjøpe: Yamaha TZR eller Rieju RS2 Matrix. Kom med noen gode grunner for hvilken jeg skal kjøpe!!! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 hmm.. Ville vel tatt TZR, den er større og fetere.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 De er helt like, bortsett fra at Rieju er jalla og TZr har større gasser. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Ta TZR du.. Har det selv.. Fra det jeg har hørt er RS2'en fryktelig tynn, som å sitte på en tråsykkel.. Dessuten er jeg kjempe fornøyd med den.. Når det gjelder trim, så med mitt teknigass effektanlegg klarer den 100 på flata.. (har ingen grunn til å lyve om det). TZR er fine og gode sykkler, går bra og har fin lyd.. Digitalt speedometer med blått led <3 Vil du ha bilder evt spørsmål, så bare si ifra.. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 ville egentlig ikkje anbefale noen av dem, pga Rs2 er liten, men bra og Tzr er dårlig kvalitet, hørte med noen eksperter og dei sa at dei synest Tzr er en av dem med dårligst kvalitet på Kåpene. selv ville eg gått for Derbi Gpr, eller kanskje aprilia RS Lenke til kommentar
erlend øye Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Når det gjelder trim, så med mitt teknigass effektanlegg klarer den 100 på flata.. (har ingen grunn til å lyve om det). 100km/t målt med GPS? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Når det gjelder trim, så med mitt teknigass effektanlegg klarer den 100 på flata.. (har ingen grunn til å lyve om det). 100km/t målt med GPS? tviler eg på, klarer 110 med kun technigas effektanlegg på min Derbi Senda X-Race Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Når det gjelder trim, så med mitt teknigass effektanlegg klarer den 100 på flata.. (har ingen grunn til å lyve om det). 100km/t målt med GPS? tviler eg på, klarer 110 med kun technigas effektanlegg på min Derbi Senda X-Race Hør på han a! En TZR er mye mer bygd for fart enn en SEnda. Så hvis du har 110 på din kan han gjerne ha 100. Jeg tviler riktignok på begge utsagnene. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Når det gjelder trim, så med mitt teknigass effektanlegg klarer den 100 på flata.. (har ingen grunn til å lyve om det). 100km/t målt med GPS? tviler eg på, klarer 110 med kun technigas effektanlegg på min Derbi Senda X-Race Hør på han a! En TZR er mye mer bygd for fart enn en SEnda. Så hvis du har 110 på din kan han gjerne ha 100. Jeg tviler riktignok på begge utsagnene. Derbi sine motorer og am6 er dei kraftigaste motorane, og det er ikkje vanskeligt å klare 110 på flata med effektanlegg på derbi, ein kamerat av meg har derbi gpr og klarer 115 på flata med kun effektanlegg til 900kr Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 til AM6 har det litt å si hva effektanlegg du har Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Ville egentlig sett litt på Derbi sin GPR, den er mye tøffere og Derbi sine motorer er vistnok mye bedre Lenke til kommentar
TDK Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Når det gjelder trim, så med mitt teknigass effektanlegg klarer den 100 på flata.. (har ingen grunn til å lyve om det). 100km/t målt med GPS? tviler eg på, klarer 110 med kun technigas effektanlegg på min Derbi Senda X-Race Hør på han a! En TZR er mye mer bygd for fart enn en SEnda. Så hvis du har 110 på din kan han gjerne ha 100. Jeg tviler riktignok på begge utsagnene. Derbi sine motorer og am6 er dei kraftigaste motorane, og det er ikkje vanskeligt å klare 110 på flata med effektanlegg på derbi, ein kamerat av meg har derbi gpr og klarer 115 på flata med kun effektanlegg til 900kr Dummeste mølet jeg har hørt. Jeg tror dere ikke før du tar en film av speedometerfarten..... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 For all del, ikke DEN gpr`n.. Den NYESTE! Lenke til kommentar
TDK Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 For all del, ikke DEN gpr`n.. Den NYESTE! Enig! Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 For all del, ikke DEN gpr`n.. Den NYESTE! hehe, tok bare det første eg fant Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 *sikle på nye gpr 125* Lenke til kommentar
TDK Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 *sikle på nye gpr 125* 125cc versjonen er litt for ''billig'' til å være 125 synes jeg.... Ser ut som en plastikk-veps... Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Når det gjelder trim, så med mitt teknigass effektanlegg klarer den 100 på flata.. (har ingen grunn til å lyve om det). 100km/t målt med GPS? tviler eg på, klarer 110 med kun technigas effektanlegg på min Derbi Senda X-Race Hør på han a! En TZR er mye mer bygd for fart enn en SEnda. Så hvis du har 110 på din kan han gjerne ha 100. Jeg tviler riktignok på begge utsagnene. Derbi sine motorer og am6 er dei kraftigaste motorane, og det er ikkje vanskeligt å klare 110 på flata med effektanlegg på derbi, ein kamerat av meg har derbi gpr og klarer 115 på flata med kun effektanlegg til 900kr Dummeste mølet jeg har hørt. Jeg tror dere ikke før du tar en film av speedometerfarten..... haha, er så mye vås ute å går.. Men altså, nei, ikke målt via gps, men vanlige speedometeret.. Kan vel dog diskuteres nøyaktigheten på det, men det viste 100kmh på flata, og 104 i en svak nedoverbakke. Kan jo selvfølgelig ta film jeg. Får se hva jeg kan fikse.. Akkurat nå kjører jeg orginalt. Pga. snuten, men setter kanskje på potta i morgen.. Da skal det bevises.. Angående kvalitet på TZR kåpene er det ingenting å utsette der.. De er veldig pene, og har en veldig fin finish. Det kan nog skrangle litt helt fremst i lykta når man kjører i en hard dump, men det er alt. Sier dette fordi jeg vet, ikke fordi en kompis av meg har en kompis som sa at faren til onkelen sa det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg