Gå til innhold

er det mulig å være innom ALLE områdene

Anbefalte innlegg

Min rogue er nå lvl 28 og han er ferdig i stonetalon, barrens, 2 quests igjen i silverpine, og halveis i ashenvale. Men han har veldig lyst til å gjøre alle questene overalt som hillsbrad, stonetalon, desolace og alle instansene som er med quests.

Men han vil ikke gjøre de for å gjøre de, han vil gjøre det fordi han vil tjene på de.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Null RP for chokke, PvP for alle penga, men tviler på at det lønner seg. Kanskje når du er 35+ så kan du tjene på alle questene i alle områdene beregnet for din level, men sier ikke at det er den kjappeste måten å lvl'e på. (Reputation er gull)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Han mener jo selvfølgelig om det er mulig å queste i alle områdene uten å bli for høy lvl for questene....

Mange av områdene i WoW er beregnet på players i samme lvl-range... Gjennom å queste i ett område blir du for høy lvl til å queste i et annet....

Lenke til kommentar

ok ;)

NOEN som har skjønt det ja.

Og jeg spiller på PVP server, ikke no RP her. Og jeg liker å snakke om Zeit (charactern) i tredje person :) .

Så nå skal han gjøre seg ferdig med Ashenvale og The Den i stonetalon og BFD (blackfathom deep) før han tar turen til silverpine/hillsbrad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...