chokke Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Min rogue er nå lvl 28 og han er ferdig i stonetalon, barrens, 2 quests igjen i silverpine, og halveis i ashenvale. Men han har veldig lyst til å gjøre alle questene overalt som hillsbrad, stonetalon, desolace og alle instansene som er med quests. Men han vil ikke gjøre de for å gjøre de, han vil gjøre det fordi han vil tjene på de. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hva vil du frem til egentlig? Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 du spiller RP regner jeg med?, ingen andre snakker til charen sin i 3-dje person Lenke til kommentar
haarod Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Null RP for chokke, PvP for alle penga, men tviler på at det lønner seg. Kanskje når du er 35+ så kan du tjene på alle questene i alle områdene beregnet for din level, men sier ikke at det er den kjappeste måten å lvl'e på. (Reputation er gull) Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 ÆHm, ja selvfølgelig er det mulig å være innom alle områdene. Trudde du Blizzard hadde satt opp en grense der du fikk en error, no har du vært innom får mange områder? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Nei jeg kan ikke være i stranglethorn jeg for jeg har allerede besøkt desocale og hillsbrad Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Han mener jo selvfølgelig om det er mulig å queste i alle områdene uten å bli for høy lvl for questene.... Mange av områdene i WoW er beregnet på players i samme lvl-range... Gjennom å queste i ett område blir du for høy lvl til å queste i et annet.... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 ok NOEN som har skjønt det ja. Og jeg spiller på PVP server, ikke no RP her. Og jeg liker å snakke om Zeit (charactern) i tredje person . Så nå skal han gjøre seg ferdig med Ashenvale og The Den i stonetalon og BFD (blackfathom deep) før han tar turen til silverpine/hillsbrad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå