Evilworm Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Har ett problem. Her i huset er det fler pc'er. En av dem er en gammel maskin med Windows 98 SE (og Netgear 11mb trådløst). Iflg. loggen på Topcom ruteren, logger den seg på med ca. 5-10 minutters mellomrom. Hva kommer dette av? Legg merke til at pc'en kan brukes på nett, uten problemer. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Kan det være virus, orm eller spyware? Installer f.eks. Sygate PF, så ser du hvilke programmer som prøver å aksessere nettet. Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Jeg tror det har noe med programvaren som følger med kortet, men er ikke sikker. Mulig jeg har gjort noe galt når jeg innstallerte drivere osv., men jeg vet ikke hva det skulle være. Det er innstallert Norton Antivirus og Norton Internet Security, og så vidt jeg vet blir denne oppdatert automatisk. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Det er ikke alt utøy som blir fanget opp av Norton's verktøy. Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 2. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2005 Greit nok, vet det. Men det begynte tilogmed _før_ den routeren var koblet til adsl-modemet.. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 Logger seg på, som i får IP-adresse da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå