Maaze Skrevet 9. juli 2002 Del Skrevet 9. juli 2002 heisann! Jeg har et lite problem med loadinga til brett på sof2. det tar uhyre lang tid å få loada nye brett, ca 3-4 min. Noen som vet hva det kan skyldes? Må vel være noen instillinger enten i spillet (kjører på full grafikk)eller konfig i windows ----------------------- Epox 8KTA3+ PRO socket-A :smile: Athlon XP 1800+ ATI Radeon8500 64mb Uorginal 384SD :sad: Maxtor 60GB 7200RPM ATA133 :smile: Chieftec Dragon MediumTower sølv(modda) Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Prøv å øke com_hunkmegs i clientkonfiggen din, set den til ca. 75% av minnet ditt... Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 10. juli 2002 Del Skrevet 10. juli 2002 Det er på grunn av at du kjører med max på alle innstillingene! Har selv gf3 og når jeg gjør dette tar det veldig lang tid å laste brett! Skru ned litt og det blir normalt igjen! Lenke til kommentar
Maaze Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2002 ja... det var de grafikkinstillingene... skulle jeg jo prøvd for lenge siden... jaja, takk! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå