Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trenger du skrifltig eksamen matte 10.kl 2004?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Kom i dag opp i matematikk i skriftlig eksamen. Trenger seriøst hele prøveheftet fra 2004, dvs del 1, 2 og 3. Er det noen som kan linke til en side hvor det går an å laste ned hele denne prøven samt informasjonsheftet som ble brukt til prøven? Såvidt jeg vet skal denne prøven være lagt ut helt lovlig, og da er det jo også lov til å laste den ned?;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

DigitaL BlasteR: Skal du også ha matteeksamen på fredag? Søstra mi kom fikk vite at hun kom opp i matte i dag, og jeg synes det var så kort tid å øve på (bare to dager). Da jeg kom opp i matte for noen år siden, hadde vi én hel uke fra vi fikk vite om eksamen til vi kom opp. :shrug:

Tørrfisk: Jo, det er lov å spre gamle eksamensoppgaver.

Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR: Skal du også ha matteeksamen på fredag? Søstra mi kom fikk vite at hun kom opp i matte i dag, og jeg synes det var så kort tid å øve på (bare to dager). Da jeg kom opp i matte for noen år siden, hadde vi én hel uke fra vi fikk vite om eksamen til vi kom opp. :shrug:

Tørrfisk: Jo, det er lov å spre gamle eksamensoppgaver.

Yepp, kom opp i matte, noe som irriterer meg grenseløst da jeg ikke er særlig god i faget. En HEL uke? Det var da fryktelig lang forberedelsestid? Ja, ja, tidene forandrer seg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...