fiLLLipnet Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Tok ett raskt søk gjennom forume for pre-n men det sto ikke noe spesielt der så jeg startet ett nytt tema... Jeg har en D-link DI-614+ router med 5dbi rundstråleantenne som jeg sliter med rekkevidde på... Jeg tenkte da å annskaffe en ny router og såg pre-n... det skal visst vere 600/800% bedre rekkevidde på de.. Noen som har noen erfaringer? Spytt ut i så fall EDIT: tittel Endret 27. april 2005 av Filip_KickAss Lenke til kommentar
knut Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=13984 Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Står ikke så særlig mye om rekkevidde som jeg er avhengig av :S Lenke til kommentar
knut Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det står f.eks. at vi oppnådde en hastighet omtrent dobbelt så god som standard 11g utstyr på vårt andre testpunkt. Om det er snakk om rekkevidde innad i et hus vil det oppleves som bedre med pre-n i forhold til standard 11b/11g utstyr. Om det er snakk om utendørs bruk er det liten forskjell. Lenke til kommentar
Mr.Fosli Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Jeg har en pre-n router + pre-n kort. Virker som hånd handske. Jeg får forbindelse der jeg før ikke fikk signal er det nå very good/exelent med signal strengh på 80+ Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Ingen flere erfaringer??? I så fall, hvilken andre trådløse routere er bra? Lenke til kommentar
tthen Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 innstallerte en pre-n router i dag. virkelig imponerende rekkevidde. testet med laptop med pcmcia kort og en acer med innebygd wlan b/g kort. rakk ned i stuen hos naben ca en 70 meter og surfet greit på nettet! virkelig imponerende! anbefales på det sterkeste! selv om du ikke har pre-n kort Lenke til kommentar
fiLLLipnet Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 innstallerte en pre-n router i dag. virkelig imponerende rekkevidde. testet med laptop med pcmcia kort og en acer med innebygd wlan b/g kort. rakk ned i stuen hos naben ca en 70 meter og surfet greit på nettet! virkelig imponerende! anbefales på det sterkeste! selv om du ikke har pre-n kort Hørtes ut som "sterke" saker denne belkin pre-n. Har selv et D-link DWL-650+ kort og Di-614+ router det er drit hele driten... lurer på å kjøpe en belkin hørtes bra ut.. (snart konfirmasjon, da blir det mye penger) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå