svalbard Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Hei. Har et XFX 6600GT som jeg ikke får koblet opp mot tven. På mit gamle Gainward var det bare å plugge i en S-Video kabel i skjemkortet og et i tven. Men på dette kortet går det ikke. Hvilken overgang må jeg bruke for at det skal fungere? Se vedlagt bilde Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Det følger med en ledning når du kjøper skjermkortet. Denne har den pluggen med mange pinner i en ende(tvut på kort) , og S-video i den andre.(hann kopling) (Jeg har dette kortet selv) Ulempen med den ledningen er at den kun er 1m lang. Kjipt hvis du ikke har pc'n rett ved tv'n. Skal du ha noe lenger så må du kjøpe en S-video hunn/hunn kopling. Endret 27. april 2005 av dkvam Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 mener at du må ha en eller annen overgangskabel fra s video kabel til pc,samme skjedde når jeg kjøpte mitt nye kort,men der følgte denne overgangskabelen med i esken,rart at dette ikke fulgte med ditt? du plugger s video i overgangskabel og overgangskabel inn i pc Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Ok, men jeg kjøpte kortet brukt og det eneste jeg fikk med var en vanlig S-Video kabel. Men hvor kan en få kjøpt en slik kabel ellers? Hadde vært fint med en link hos feks biltema eller clash olshon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå